5.osa

371 35 0
                                    

Alustuseks siis vabandan, et ma pole nii kaua kirjutanud lihtsalt nii palju muid asju on ette tulnud, et pole jõudnud kirjutada, aga täna teen vähemalt püüan teha pika osa. Pluss SUURED tänud üle 30 readi eest see isegi on minu jaoks üllatus, et keegigi seda lugu loeb aitäh te olete parimad :)

***

Sandra

"Tõde" vastas Niall ja minu süda pidi järgnevate sekundite peale rabanduse saama.

"Nii Niall,kas sulle meeldib Sandra?" ütles Harry tõsiselt kavala näoga. Nägin kuidas Niall punastas,lausa kohutavalt punastas ta vaatas Harryle otsa ja "Jah meeldib" ütles Niall,kõik hakkasid vilistama ja naerma selle peale. Sõnaotseses mõttes jooksis mu juhe uuesti kokku mul oli tuhat erinevat küsimust peas millele polnud vastust. "Vabandage" ütlesin ma ja tõusin põrandalt püsti ja sammusin minema. "Sandra" kuulsin vaid Nialli häält. Kõndisin oma hotelli toa poole panin ukse vaikselt kinni ja istusin voodile. Mõtlesin Laurile. Ta oli minu kunagine boyfriend ma armastasin teda, aga ta pettis mind teise tüdrukuga, see tüdruk polnud tavaline vaid ta oli minu parim sõber Kirsika! Minu südames olid veel haavad mis vist ei kasvagi kinni, sest see teeb ikka haiget. Mulle meeldis väga Niall ma lausa olin temasse juba armunud, aga peale Lauri ja Kirsika petmist  ei julge ma usaldada ja ei julge armastada. Lõpuks kui suutsin neilt kahelt mõtte mujale viia, kuulsin tõtlikuid samme oma ukse poole. "Hei printsess" ütles Niall vaatasin talle otsa "Anna andeks Sandra ma lihtsalt.." "Pole midagi Niall asi pole üldse sinus sina meeldid mulle ka kohe väga sa oled üks parimaid ja......" ütlesin aga ei saanud oma lauset lõpetada, sest suudles mind.Tundsin kuidas mu süda tuksus 200 korda kiiremini kui võiks. Ta surus mu voodile ja suudles edasi see oli parim eales... Kuulsime kuidas teised üksteisele head ööd soovisid  Niall surus veel tugevamalt oma huuled minu omade vastu ja sosistas "Sa oled mu printsess! Ma armastan sind siin maailmas kõige rohkem." nende sõnadega vaatas ta mulle otsa naeratas ja lahkus. Nägin kuidas Niall väljus uksest ja kohe peale tema astus Grete uksest sisse. 

Grete


Nägin kuidas Sandra lesis voodil ta nägu säras. "Sandra?" küsisin ettevaatlikult. "Mis juhtus"

"Ma olen Nialliga suhteeeees!!!!!" karjus ta põhimõtteliselt "Appiiiii" karjusin ja hakkasime Sandraga keset tuba röökima ja hüppama.

Niall

Kuulsin Grete ja Sandra toast suurt kisa tormasin diivanilt püsti ja jooksin nende juurde. Avasin ukse vaikselt ja nägin kuidas Grete oma nimetissõrme suu peale pani sain aru, et pean tasa olema. Grete viis pilgu korra Sandrale ja siis uuesti mulle, et kuulata mida ta räägib. „Armastan teda tohutult see nädal mil me siin Soomes oleme olnud juba on parim, ta on nii kallis mulle ja tead ta kutsus mind printsessiks, tema on minu prints valgel hobusel...” rääkis  ta nii elevil olles. Ta ei tea, et ma seal seisan ja teda kuulan. „Ma lähen” sosistas Grete vaikselt ja tegi mulle silma ja soovis edu, sain aru, et ta jätab meid kahekesi naeratasin talle ja lahkusin. Läksin Sandra juurde ja panin talle käed ümber et teda kallistada, ta nägi mu käsi ja pööras ümber ja ma nägin ta punast nägu „Niall kas sa kuulsid?” küsis ta naerdes ja samal ajal punastades „Muidugi kuulsin!” vastasin samamoodi naerdes.

Sandra

„Mis me teeme? Kas sa filmi tahad vaadata?” küsis Niall „Ikka” vastasin „Aga mis filmi?” küsisin uuesti „Garfield” vastas ta ainult. Plahvatasin naerma, ta oli nii tugev isiksus nii enesekindel ja lahe samas nii õrn ja lapselik. Ta vaatan mind see-on-mu-lemmik-film pilguga ja naeratas sama aegselt. Nialli telefon helises ta läks vannituppa rääkima. Oli õhtu ja nagu näha hakkasime seda kassi multikat Garfield või kes iganes ta on vaatama. Niall tuli kaval nägu peas vannitoast välja jooksis minu juurde lükkas mu voodile ja hakkas kõditama.Kõditamine oli asi mida ma väga kartsin „Niall lõpetaa! Appiii Niall” jõudsin ainult karjuda. „Okei ma tulen kohe tagasi mul on sulle üllatus” ütles ta kui oli lõpetanud mu kõditamise ja astus uksest välja saates mulle õhumusi. Mõelda vaid olime juba nädala suhtes see tundus nagu juba terve igavik

*Märkus, üks päev peale pudelimängu läksid Sandra ja Niall suhtesse,keegi peale Grete rohkem ei tea sellest.*

Muretsesin natuke, sest keegi peale Grete ju meie suhtest ei teadnud,kõik suht märkasid, et saame hästi läbi ja oleme koos naerame jne aga me polnud kellegile peale Grete veel ütelnud. Kuigi Grete ei oskand saladusi eriti hoida lubas ta mulle, et ei räägi. Olin vajunud nii mõttesse et ei kuulnud Nialli tulekut. „Sandra?” ütles Niall kõvasti ja andis mulle musi „Mul on sulle üllatus” naeris Niall. Tal oli kandik käes millel oli rätik peal. „Tõmba see pealt” lausus ta „Okei” ütlesin vastuseks ja nägin seal maasikaid,viinamarju,vaarikaid,šokolaadi,kõike mis oli hea igaljuhul „Osssaa” vaatasin suu ammuli seda kõike.Niall naeratas ja pani filmi käima.

Hommik:

 

Ärkasin, sest ere päike paistis mulle otse silma. Olin Nialli kaissu magama jäänud. Tema kaisus oli nii soe ja pehme. Film oli väga äge ja naljakas mulle meeldis.Olime magama jäänud eilsete riietega,tundisn end mustana ning  läksin dušši alla uhh ütlesin kui ta „vangistusest” välja pääsesin tahtsin käia pesemas nii,et ta üles ei ärkaks. Pesin pead oma lemmik šampooniga, ning kui selle lõpetasin keerasin rätiku ümber juuste üles ja panin selga ühe suve kleidi, sest täna oli tõsiselt palav. Läksin rõdule,nägin et Niall veel magab täna oli viimane päev Soomes ja sealt edasi lendame Rootsi, aga seal oleme ainult 2 päeva ja siis lendame kohe edasi Prantsusmaale.”Sandra?” kuulsin Nialli häält. „Jaa” ütlesin vastuseks „Olen rõdul”. Kuulsin ilget prantsatust „Issand Niall mis juhtus,kus sa oled?” jooksin ruttu rõdult tuppa ega näinud Nialli. „Siin” naeris ta,jooksin hääle suunas ja ta oli voodist maha kukkunud. Purskasin naerma, aga Niall vaatas mind see-pole-üldse-naljakas pilguga õigemini nägi ta välja nagu väike laps, kes tahtis kommi aga ei saanud. Äkki hüppas ta püsti  ja kukkus mind jälle kõditama „Appiii Niall aitaab!!” karjusin jälle üle toa. „Ei lõpeta” ütles ta naerdes. Lõpuks kui ta lõpetas kõlas koputus uksele ja ma ei oleks iial oodanud seda mis vaatepilt sealt avanes,arvan et meie suhe on läbi...

 ***

Noniii väike juubel siis ja loodan, et meeldis.  Põnev juba eks? :) aga jah kommenteerige ja votege

aitäh aitäh 

--Strawberry--

DreamWhere stories live. Discover now