~Κανονες~

189 6 0
                                    

Συμαντικο ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ:

Λοιπόν εδώ θα γράφω κάποιες ιδέες για ιστορίες που οποίος θέλει μπορεί να αναλαμβάνει (γιατί έχω πολλές ιδέες αλλά είμαι άχρηστη στο γράψιμο💪)

Πριν όμως ξεκινήσουμε θέλω να θέσω μερικούς κανόνες οι οποίοι είναι παρά πολύ σημαντικοί και πρέπει να τους ακολουθήσετε.

1.Για να αναλάβετε μια πλοκή θα μου στέλνετε προσκοπικό μήνυμα ή θα μου το γράφετε στα comments του κεφαλαίου (όχι σε άλλο κεφάλαιο). Για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις.

2.Σε περίπτωση που θελήσουν δυο άτομα την ίδια πλοκή εγώ θα αποφασίσω ποιος θα την πάρει. Δεν υπάρχει αυτό το "Α ειρθα πρώτος άρα η πλοκή είναι δίκη μου". Θα επιλέγω ποιος θα την πάρει με κριτήρια του τύπου σε ποιον τεριαζει πιο πολύ, ποιος μπορεί να την υποστηρίξει παραπάνω κλπ.

3.Αν θελήσετε να αλλάξετε κάτι πχ. Τίτλο, ονόματα ηρώων κλπ θα το γράφω. Αλλά αν θέλετε να αλλάξετε κάτι που δεν γράφω ότι μπορεί να αλλαχτεί θα μου στέλνετε μήνυμα.

4.Θα ήθελα να αναφέρετε ή στην περιγραφή ή στο πρώτο κεφάλαιο ότι εγώ σκέφτηκα την πλοκή (νομίζω ότι είναι αρκετά δίκαιο).

5.Κατι που θεωρώ αυτονόητο αλλά το γράφω: τα γεγονότα της πλοκής που αναφέρω στο κεφάλαιο ΔΕΝ αλλάζουν.

6.Αν χρειάζεστε βοήθεια ή δεν ξέρετε πως να συνεχισεται την ιστορία μπορείτε να μου στείλετε μνμ κ θα χαρώ πολύ να σας βοηθήσω.

7.Θα πρέπει να ανεβάζεται τουλάχιστον 3 κεφαλαία μέσα σε 2 βδομάδες (Για να δω τον τρόπο γραψίματος σας κλπ) νομίζω ότι είναι υπεραρκετές.
________

Αν θέλει κάποιος εξώφυλλο να μου στείλει μνμ🤗
(Έχω κ ένα cover shop)

Αυταααααα🖤

~Plot Shop~[OPEN]Onde histórias criam vida. Descubra agora