HERŞEY BİTTİ GİDİYORUM...

2.8K 102 2
                                    

sese döndüğümüzde . pattie ve babamı gördük . hayır bu olamazdı . erken dönmüşlerdi . bizi gördüler. babam hızla justini üstümden attı ve bir tokat geçirdi justine . pattie benim yanıma gelip . hızlıca kolumdan tuttu yukarı çıktı. yatağa beni fırlattı.

p: nasıl yaparsınız he  nasıl !!. 

c: pattie ben üzgünüm diyip ağlamaya başladım. 

p: sus ! daha fazla konuşma gidiyorsunnnn.

c: neeee !

p: evet gidiyorsun mıamide senin için bir ev var oraya gidiyorsun. hem okuyucaksın .

c: onun yerine senin piiç oğlun nie gitmiyor . dediğim anda tokatı geçirdi.

p: sen gidiceksin . hemen bu gece !. hhızlıca banyoya kendimi kilitledim ve ağlamaya başladım (mediadaki gibi . bu arada mediadaki şarkıyı dinleyin ) . neden neden neden böyle oldu diye sorular soruyordum kendime . o sırada babam kapıyı çaldı . açtım , bana sıkıca sarıldı . kızgın değildi .

b: üzgünüm bebeğim gitmen gerrekiyordu .

c: o kadın için kızını öne sürüyorsun baba

b: shhh sakın böle düşünmehem okuyıcaksın hemde justinden uzaklaşıcaksın.

c: yeter yeter ! bıktım artık hayatımı sizin düzenlemenizden . ama gidicem gidicem fakat justin yüzünden değil . sizin yüzünüzden . dedim ve eşyalarımı hazırladım . saat 7 de uçağım  vardı. aşağıya indiğimde emily cingarı koparmıştı pattieye bitch diye bağrıyordu justinede vuruyordu. beni gördüğü zaman bana sıkıca sarıldı . 

c: gidiyorum ... ağladı ve bana daha sıkı sarıldı . justine döndüğümde çok fena olmuştum .emilyden ayrılıp herşeyi göze alıp ona doğru koştum ve ona sarıldım. oda bana sıkıca ağlamaya başladık. onu dudağından öptüm . babam hızla yanımıza geldi ve beni çekti . yeter diye bağırdı . justin ı love you diye bağırdı pattie ve alferdo onu sakinleştirmeye çalışıyordu . ağlayarak havalimanına gelmiştim. uçağa bindim özel uçağım vardı o yüzden tektim. eve geldim . o kadar büyüktüki içinde bowling salonu bile var düşünün. eve girdiğim gibi , duş aldım justin aklıma geliyordu . hiç çıkmıyorduki .

JUSTİNİN AĞZINDAN::

o gidişi hiç aklımdan çıkmıyor . onu çok seviyorum . annemler yanımızda olmasına rağmen genede beni öptü. çünkü korkmuyordu . benim yanımda güvende hissediyordu ama yapamadım. onu koruyamadım . hemen odama çıktım ve yatağağıma yattım . gözlerimi kapadım ve hep onu hayal ettim. 

EMİLY NİN AĞZINDAN :

kardeşim o piç pattie yüzünden gitmişti ondan nefret ediyorum. küçük kardeşimm ah benim bitanem şimdş napıyordurki acaba .

5 AY SONRA :

sabah kalktığım gibi .üstümü giyindim aynaya geçtim ve kendi kendime konuştum

c: ah caroline  ne kadar güzelsin . sonrada bir kahkaha attımm. justini unutmuştum bile . ama yarın 2 hafta okullar tatile giriyordu ve bende eve geri dönüyordum 2 haftalığına .

AKŞAM:

 okuldan eve geldiğimde odama çıktım . yatağın altında bir şey belirdiğini gördüm çekip aldım . anı albümüydü .ilk sayfayı açtığımda justinle benim fotoğrafım vardı . gözümden akan yaşlar resmi ıslatmıştı  hemen onu kaldırdım ve bowling salonuna gittim. biraz bowling oynadıktan sonra yattım.yemeğide dışarıda yemiştim zaten .

SABAH:

yoldaydım eve gidiyordum . 9 saat sonra  eve geldim . kapıda dura kaldımm. zili çaldım kapıyı babam pattie ve emily açtı . emily hemen boynuma atladı bende ona sarıldım sıkıca. içeri geçtik eşyalarımı yerleştirdik emily le ve salona geçip oturduk . o sırada kaıçalındı hizmetçilerden biri kapıyı açtı . gelen justindi gördüklerim karşısında inanamadım bu gerçek olamazdı. gözümden bir damla yaş akmıştı çünkü...

ÜVEY KARDEŞİM JUSTİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin