ona doğru ilerledim. elim ayağım titriyordu. ayağa kalktı. ve hemen bana sarıldı. kokumu içine çekiyordu bildiğimiz.( mediadaki şarkıyı dinleyin) . bende ona sarılmıştım. iyi his.
ediyordum. tekrar onun kollarında olmak çok güzeldi. onu kendimden ittirdim ve oturdum. oda karşıma oturdu.
c: evet ne söyliyiceksin bana . niye çağırdın beni
j: seni çok özledim
bişey diyememiştim gözlerim dolmuştu onunda bana . öylece bakıyordu.
içimden bende seni dyip sıkıca sarılmak ve onu öpmek istiyordum. ama olmuyordu. yapamıyordum.
j: o gün hastanede sana onları dediğim için üzgünüm.
c:önemli değil. neyse artık ben kalkayım. dedim ve tam giderken kolumdan tutu. kendine çekti.
kısık bir sesle gitme dedi.yavaşça bana dahada yaklaştı. ve beni öptü (mediadaki gibi). öylece kalmıştım hiçbişey yapamamıştım. elim ayağım boşalmıştı sanki tutmuyorlardı.heycanlanmmıştım sanırım.
j: lütfen lütfen gitme. bu gece benle kal. gitme caroline
c: olmaz maykılın yanına gitmem gerekiyo.
j: onu sevmiyosun sen beni seviyosun
c:hayır justin yeter artık bırak beni
j: hayır seni bir kere bulmuşken bidaha kaybedemem.
c:saçmalama bırakırmısın beni .dedim. hemen koşmaya başladım arkamdan geliyordu. hemen bir taksi çeviridm ve eve gittim.
JUSTİNİN AĞZINDAN:
eve geldiğim zaman emily koltukta oturuyordu.
e: hoşgeldin bebeğim . .
j: hoşbulduk.
e: işlerini halletinmi
j: evet. evden çıkmak için bağzı işlerim olduğunu söylemiştim ona.o sırada alferdo beni aradı
a: justin nerdesin.
j:evdeyim.
a: biliyosunki konserlerin başladı ve pazartesi günü ilk olarak londraya gidicez. o yüzden biarz prova yapmamız gerek.
j: hepsi iptal alferdo
a: ne diyosun sen saçmalama
j: hepsi iptal dedim. telefonu kapadım. ve ardından emilynin sorularına maruz kaldım.
e. nie iptal etiriyosun justin salakmısın. noluyo
j: hiçbişey olduğu yok diye bağırdım.
e: niye bağırıyosun . kendine gel ya o gün caroline gördüğümmüzden beri bölesin.
j: seviyorum tamamı onu seviyorum.aklımdan çıkmıyor. tam unutum derken gene aklıma geliyor . yeter onu seviyorum. tamamı bitti emily bitti olmuyor işte senle tamamı ben carolinı seviyorum .böyle dediğim anda ağlamaya başlamıştı.
e: k-keşke keşkesizle gelmeseydim keşke ailemin yanında kalsaydım.
j: keşke diye bağırıdm. ağlaması hızlandı ve hızlıca odaya çıktı.
CAROLİNENİN AĞZINDAN:
eve geldiğimde gözlerime inanamamıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY KARDEŞİM JUSTİN
Fanfictioncaroline ve emily nerden bilemilirlerdi üvey kardeşlerine aşık olup onun için ezeli bir rekabete gireceklerini