Dragă inimă,îmi pare rău ..
Îmi pare rău că te am făcut să suferi de atât de multe ori . Însă,acum ești rănită mai mult ca oricând. Îmi pare rău că tre să înduri atât .. Dacă știam nu l aș mai fi cunoscut . Îmi pare sincer rău pentru faptul că am fost doar o joacă pentru el,iar el totul pentru tine. L am lăsat să îmi pătrundă adânc în inimă sperând la un viitor împreună cu el . I am cedat de multe ori și i am dat totul . I am oferit tot ce aveam și tot ce își dorea,in schimb poate aș fi primit puțină iubire. Dar.. nu regret nimic. A făcut parte din viața mea și ,inimă, și tu știi ca mereu va avea un loc special în inima mea pe care nu îl va ocupa nimeni . Chiar dacă te a rănit extrem de mult,mereu îl vei primi cu brațele deschise . Pentru că el ... el a fost diferit . A fost tot ce nu au fost ceilalți . A fost cel căruia i am cedat ușor,și drept să o spun,am avut puterea să plâng în fața lui. Dar nu fi tristă.. și tu ai fost singura fată căruia i a cedat. Era dispus să facă cu tine ceea ce nu a făcut cu fetele din trecut . Deși a spus că nu a simțit nimic pentru tine,nu îl crede... știi si tu că ai însemnat ceva pentru el .
Însă a plecat... dar nici pentru asta nu fi tristă . Bucură te că ai amintirile acelea cu el . Pe care multe și le ar dori să le aibă .. Chiar dacă a plecat,nu plânge .. el își va aminti de tine cu zâmbetul pe buze de fiecare dată . Acum,șterge ți lacrimile și ridică fruntea sus ! Stii,mereu veți avea o astfel de relație,fi mândră de tine,inimă!