7.Suntem impreuna?

76 9 2
                                    

Perspectiva lui Josh:
Caut un film romantic pe net, nu gasesc nimic interesant. Il las pe el sa caute si gaseste cateva
-Ala pare bun.. Spune aratand spre un film cu doi baieti pe o bicicleta
-Bine, care vrei tu. Spun si il sarut pe obraz.Deodată Andy da buzna in camera in boxeri...scoate repede o sticluta pe care scria "lubrifiant" din dulap si spune ca el v-a sta noaptea asta cu Eden si putem face ce vrem.Saracu' Eden, il rupe. Dupa ce pleaca incepem sa radem, i-au cheia si incui usa. Ma duc spre Lucas iar el isi da laptopul la o parte. Ma apropii usor si il sarut.
-Josh?
-Da, ce este?
-Te iubesc...
-Lucas?
-Da..
-Eu iti voi arata cat de mult te iubesc. Spun si ma urc pe el. Incep sa il sarut,apoi cobor cu saruturile mai jos apoi ma asez langa el si il iau in braţe.
-De ce te-ai oprit? Stiu ca vroiai sa faci altceva..
-Continui alta data, promit..
-Bine. Spune si se ghemuieşte in bratele mele. Il sarut pe frunte apoi ma intind sa sa iau laptopul. El se ridica si stinge becul.Ne uitam la "the way he looks".Filmul se termina pe la 9-10 .Apoi se pot auzii sunete gen "ah" din camera mea si al lui Eden.
-Joshhhhhh!!! Ne jucam sexy truth or dare?
-Da, mrr, poate ajungem si noi sa facem ceea ce fac ei..
-Ok, ce alegi?
-Provocare
-Te provoc sa imi spui daca mai esti virgin
-Da... Morr, juurr ca arata ca o fetita de a 3 a care a aflat ce ii aia..
-Eu vreau provocare
-Te provoc sa saruti perna in cel mai porno mod posibil. Imi dau mozol cu perna aopi il intreb ce alege. Vrea si el provocare.. Hmmm..
-Te provoc sa faci streaptease. Incepe sa isi dea lent tricoul jos si incepe sa se frece lent de coltul patului, apoi se urca incet pe mine si se freaca de mine mai ceva decât de pat. Incepem amandoi sa radem.Apoi il sarut lent pana cand auzim pe cineva batand incet in usa.. In sfarsit cineva care stie cum sa bata ca lumea,nu ca,capra care mi-e cel mai bun prieten (Eden) cum a sunat asta.. In fine, merg, ii deschid, Era ken.
-Heyy baieti, scuze daca va deranjez. Iubita mea m-a dat afara...chiar daca e camera mea si a lui Matteo a venit sa stea la mine pana vine el.(Matteo este cret, brunet,destul de inalt si are ochii turcoaz)Am vrut sa vin la voi in camera Josh, dar am auzit sunete dubiose si nu vreau sa il deranjez pe Eden care tipa de parca ar fii exorcizat.
-Daa... Saracul nu se simte prea bine. Spun abtinandu-ma cu greu sa nu rad
-Imi imaginez si eu, cine s-ar simti bine cu Andy deaspura lui?sau in interiorul lui.. Incepem sa radem
-Te rog nu spune nimănui. Spun incruntandu-ma si devenind serios
-Nu aveam de gând.. Si voi?... Sunteti impreuna?
-Josh?Suntem impreuna? Intreaba lucas parand speriat si totodată curios. Il iau de mana, ridic mainile noastre in aer apoi spun un mare si clar "da".Lucas roseste si ma saruta pe obraz
-Waaaa, sunteti asa dragutiiiiiii!!!!!Exclama apoi ne face poze pe care il rog sa mi le trimita. E obsedat de Yaoi, cupluri gay, etc nu m-as mira daca, chiar acum ar merge sa traga cu ochiul la Eden si Andy.. Ca veni vorba.. Nu se mai aud..
-Oficial sunteti cuplul meu preferat. Trebuie sa plec, paa frumosilor.Kisses!!Pleaca topaind si fredonand o melodie de copcii mici, o sa vomit curcubee daca mai stau mult lângă tipu' asta.. Dupa vre-o 2-3 minute de linişte incep sa rad ca ultimul psihopat.
-Josh, ce e?
-Ma gandesc la cum o sa se planga Maine Eden ca il doare curu', pana la urma tot eu il voi avea pe cap.. Incepem amandoi sa radem mai tare. Se face ora 1:00,ma mir cum de s-a facut asa repede. Vad ca Lucas a adormit iar in bratele mele. E adorabil cand doarme.. Bine si cand e treaz.. Bine.. E cea mai dragalasa finta de pe planeta..Aww.. Nu mai dureaza mult si adorm, de data asta nu mai visez nimic. Ma trezesc de dimineata pe la 9:45 cand aud tipete pe hol, ma ridic incet ca sa nu il trezesc pe Lucas si aud tipete si mai multi baietii si fete alergand pe holuri.. Fuck.. E joi.. Se inmultesc asa repede. Ma ridic si fac cafea cand ma intorc si il vad pe Lucas frecandu-se la ochi.
-Neata iubire! Spun fericit si el roseste
-Neata. Vine si ma ia in brate pe la spate.. AWWW.. Fuck, o sa vomit curcubee candva...
-Vrei cafea?
-Nu mersi...
-Cum ai dormit?
-Mai bine ca niciodata!!! Spune, imi sare in brate si cadem pe pat ,de data asta el era peste mine, ma tine strans in brate..stiam eu ca e cea mai dragalasa fiinta de pe planeta.. Aww.. Curcubee..
-Josh?
-Da ingeras? Iar roseste..
-Ma iubesti?
-normallll!! Ce întrebare e asta?
-Dovedeşte! are o fata perversa.. Mrr, ma provoaca. Il imping de pe mine si ma pun eu peste el. Il sarut pasional aopo incep sa il sarut pe gat muscandul si lăsându-i semne
-Auuuu Joshhh!
-Scuze iubire, vreau sa se stie ca esti al meu. Incep sa il sarut mai jos iar el incepe sa geama de placere. Ma intorc mai sus si il sarut iar pe buze cand pe usa intra Andy tinandu-se de cur.TOTI APAR IN CELE MAI NEPOTRIVITE MOMENTE. chiar daca nu stiu ce vroiam sa fac mai departe.. Ma dau jos de pe Lucas si spun:
-Vezi ce era sa patesti daca ma provoci? Incepem toti sa radem apoi se aude Eden tipand pe hol
-NATIA MA-TII ANDY, EU SPUN MAI INCET SI TU? AAAAUUUUUUUUUUUUU!!!NU MA LASA ASA, MA DOAREEE!! Acum chiar l-a auzit tot universul. Good job Eden. Intra si el in camera
-Stai calm, si pe mine ma doare iubitule. Spune Andy, il ia in brate si il saruta pe gat.
-Baieti!! Am o ideee!!! Party Maine seara!!
-IEEEEEE.tipa Eden
-Petrecere? Intreaba Lucas parand speriat.
-Ingelas, o sa fie bine, putem sa o dam in sala aia de langa camin, ii sunam pe toti care vrem sa vina si le spunem sa fie acolo Maine seara.
-Buna idee. Spune Andy intr-un final
*incepem sa pregatim pentru petrecere *

Sper ca a iesit ceva.. In fine, 1103 cuvinte
pinguini04 DaniDaniela707

Iubire imposibila..sau nu?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum