Perspectiva lui Lucas:
Ma trezesc, ma aflu in camera mea si a lui Andy, cineva a tine in brate, a, e Josh. Observa ca m-am trezit.
-Ingeras esti bine? Ma intreaba si imi lasa un sarut pe frunte. Nu raspund
-Imi pare atat de rău iubire. Te iubesc, te rog iartă-mă.
-Si eu te iubesc. Te-am iertat deja. Il sarut scurt.
-Ieee. Face ca un copil mic apoi se ghemuieşte in bratele mele de parca ar fi mai mic ca mine.
-Vreau sa fac ceva, ma ajuti?
-Sigur, ce e?
-Vreau sa imi fac parul.. R.. Roz
-Awww, normal ca te ajut. Ma ridic si ma indrept spre ghiozdanul aruncat într-un colt al camerei. Iau vopseaua roz si o intind spre Josh.
-De cand ai asta?
-Mi-am luat mai multe culori acum ceva timp si nu am avut ocazia sa le folosesc.
-Si... De ce vrei sa te vopsesti?
-Simt ca am nevoie de o schimbare + imi place rozul.. Nu rade, stiu ca e o culoare "de fete"..
-Nu rad, poate sa iti placa orice, eu te iubesc oricum.
-Aww si eu.Perspectiva lui Josh:
Am anulat petrecerea dar nu i-am spus... Nu i-am spus nici macar ca e duminica.. Avand in vedere ca el a lesinat/adormit vineri.. In fine, il vopsesc, se clateste, apoi vine cu un prosop pe cap, isi sterge parul, este roz, dar nu un roz tipator sau noante oribile.. E un roz frumos, un roz deschis.. Arată asa de dragut. CURCUBEEEE.
-Wow, ingelas, esti Asa loz, esti asa dlăgălaş *voce de copil mic*il strang in brate iar el roseste, ii sta asa de bine, e adorabil. Presupun ca ar fii timpul sa fac si su vre-o schimbare.. Dar nu stiu ce.. Bine, pe langa faptul ca am aflat ca sunt gay, sau ca sunt mai p***a ca Eden...cred ca am nevoie si de alt fel de schimbari. Trebuie sa fac ceva si cu felul in care arat. Dintr-o data ceva imi întrerupe Sirul gandurilor. Era Lucas. Vorbea, dar nu cu mine, a inceput sa tipe, oare ce are?Perspectiva lui Lucas:
-De ce mai traiesti?
-CINE A SPUS ASTA?
-Esti inutil, nu vezi?
-Cine esti? Ce vrei?
-Lucas, esti bine? Intreaba Josh uitandu-se la mine din celalalt colt al camerei. Incep sa aud mai multe susoteli. Ma sperii si incep sa tip. Josh ma ia in brate. Deodata vad pe cineva in pragul usii, era un baiat inalt, roscat cu ochii verzi, care arata foarte bine.
-Cine esti?
-Eu? Kyle.
-Si Kyle ce cauti aici?
-Am venit sa te vad, Lucas. Josh se uita la mine ca la ultimu' nebun.. Nu stiu de ce face asta.. Doar nu eu sunt cel care a aparut din senin. Josh nici nu pare sa il observe.. Ce dracu.
-De ce? De unde sti cum ma cheama?
-Lucas.. Vei afla pe parcurs..
-Stai ce?... Nu apuc sa termin bine propozitia ca a disparut din senin.Perspectiva lui Josh:
La ce dracu tocmai m-am uitat? Sunt terifiat de ceea ce tocmai am vazut. Lucas vorbea despre un anume "kyle" uitandu-se spre usa.. Nu era nimeni acolo..
-L.. Lucas?!
-D.. Da?
-Cu cine vorbeai?
-K.. Kyle.. De ce?
-Lucas.. Nu vad niciun Kyle.
-Normal.. A disparut.
-Lucas?
-Da?
-Psihiatru?
-CE? DE CE? NUUUUUUUU! Timpanele mele au de suferit.
-Bine, nu mergem. Daca se mai intampla ceva sigur il voi duce la psihiatru' fie ca vrea, fie ca nu!
-CE E CU GALAGIA ASTA!? tipa Eden pe hol, de parca el nu e la fel de galagios, de fapt mult mai galagios decât noi toti la un loc. Ma duc si ii deschid usa
-Tu vorbesti? Spun destul de linistit.
-EU VORBESC INCET!
-LA FEL CA UN MEGAFOOOOON. Ba coae, stai Putin.. Ce e cu abdomenu' ăsta?
-La ce te referi?
-Ai patratele aproape la fel de conturate ca a le mele.. A si esti in boxeri...
-Awe thx. Stai? CE?! se uita in jos si vede ca eta in boxeri
-Frate ce ai fumat?
-Secret, acum va las, sa vii la cina dragule. AI DE...... Asta deja nu mai e iarba...
-bine, Lucas.. Ce vrei sa facem?
-Poate sta si Kyle cu noi? *ochi de catelus*
-Sigur iubire. Il sarut scurt pe varful nasului. Ma prefac că nu e nimic ciudat la acest "kyle" pana la urma poate e doar o faza...
-Kyle, ce vrei sa facem? Ne culcam, Kyle spune ca avem nevoie de somn.
-Atunci ne culcam ingeras, dar cred ca noaptea asta ma duc in camera mea, Poti dormi cu ..Kyle.. Il sarut pe frunte
-Nu te superi?
-Nu, cum sa ma supar? Te iubesc, noapte buna iubire, noapte buna.. Kyle...
-Si eu, noapte buna, pa! Ajung in camera unde il vad pe Eden stand intins pe jos.
-Eden? E-eden? Trezeste-te.. Albastrel?
-Mhfhmjfg. Murmura ceva ce nu am de gând sa ma chinui sa descifrez.
-Printesa tractor?
-Curcubee...
-Hai sus! Il ridic si il arunc pe pat, il sarut pe frunte dar el ma trage si ajung sa il tin in brate. Adormim asa. De dimineata:
-Mgh. Se foieşte in bratele mele, deschide ochii si ma saruta scurt pe buze.. Stai.. Ce?!
-Eddeenn.. Spun destul de somnoros.. Era 6 dimineata, ne-am trezit mult mai devreme sa fim gata pentru cursuri.. Pe cine mint.. Ne-am trezit din dracu stie ce motiv si eu nu mai pot adormii la loc.. De Eden nu stiu.
-S-scuze..stateam asa bine si ma cam luat valul..
-Nu e nimic. Ma ridic si ma duc in camera lui Lucas care dormea cu laptopul in brate.. Acum ma gandesc ce bine ii sta parul... Si sper ca a terminat cu acel... Kyle... Ma apropii de laptop si aprind ecranul pe care era profilul meu de facebook.. Aww... Il sarut pe frunte apoi iau o foarfeca pe care am găsit-o in ghiozdanul lui si ma indrept spre baie.. Stiu ce am de făcut.. M-am decis sa fac si eu cateva schimbari, mi-am taiat puţin din par.. Dar era super stramb.. Ma duc in camera mea.
-Albastrea?
-Mhm?
-Ma ajuti sa ma tund?
-CREDEAM CA NU MAI INTREBI!!
-HUOOO, e 6:23 dimineata, mai doarme lumea.
-Bine, hai. Mi-a taiat destul de mult din par, sar totuşi era destul de lung, cam ca al lui, arata mult mai bine.
-Multumesc. Ii sar in brate.
-Nu ai pentru ce.
-Apropo..unde e Andy?
-Mi-a spus ca vine marţi, e acasa cred.
-Bine. Ii zambesc si ma schimb. Imi iau un tricou negru simplu, blugi rupti (negrii, normal) si adidasi negrii.. Niciodata nu e prea mult negru
-Eden?
-Da?
-Nu vrei sa schimbi si tu ceva?
-Pai.. Nu stiu
-Stii ceva? Lasa, rezolv eu!
-Stai.. Ce? Iau un tricou alb, blugi negrii si geaca neagra de piele (hainele mele ) si i le arunc. El zambeste, murmura un "multumesc" si se imbraca cu ele.
-Apropo, Eden, ce ai fumat aseara?
-Doar ceva iarba.. Ma prosteam si eu puţin.. Nu iti fa griji.
-Bine albastrea.
Mai asteptam Putin pana e timpul sa mergem la cursuri.Naratoare: Intre timp Lucas continua ca vorbeasca cu asa zisul "Kyle", stand treaz toata noaptea. "Kyle" il punea sa ii povesteasca lucruri despre Josh asa ca a intrat pe profilul lui intainte sa adoarma. Josh e Putin speriat de ceea ce se intampla cu iubitul sau dar il iubeste indiferent de ceea ce se va intampla in continuare. Andy nu i-a spus lui Eden unde merge din motive bine intemeiate. Eden a adormit plangand gândindu-se la Andy inainte sa apara Josh. Cele doua cupluri, dar mai ales Josh si Lucas vor intampina multe probleme in cobtinoare.
Sper ca a iesit cat de cat ok, chiar daca nu citeste prea multa lume cartea. Daca ai ajuns pana aici, sper ca iti place si ca iti va placea ceea ce urmează. Nu este corectat si scriu la 00:40 deci scuze pentru eventualele greseli. 1336 cuvinte
CITEȘTI
Iubire imposibila..sau nu?
RomanceTotul mergea bine între Josh si Lucas pana cand Kyle intervine intre ei, Kyle fiind una dintre "halucinatiile" lui Lucas. Lucrurile sunt pe cale sa se schimbe. *YAOI*