Część 3

3 1 0
                                    


Gdy wróciłam do domu nagle ktoś zapukał do drzwi poszłam otworzyć a w nich stanął sam Nick.

-Co tu robisz? -zapytałam bipolarnego dupka.

-No stoję jak widać- odpowiedział z kpiną.

-To stój dalej żegnam. -chciałam zamknąć drzwi jednak jego noga mnie powstrzymała.

-Kujonko zniszcze tobie życie jak mnie nie puścisz. - zaczął natarczywie patrzeć na mnie i mówić.

-Nick ja się Ciebie nie boje jeżeli to tyle to żegnam drzwi naprzeciwko Ciebie są- otworzyłam mu drzwi.

-Nie przyszłem Ciebie straszyć tylko zanieść tobie te kartki notki i oznajmić że robisz ze mną projekt z edukacji seksualnej.

-Czemu ja a nie ten plastik Amanda?- zapytałam.

-Bo by się do mnie kleił, a ty jesteś ładniejsza,mądrzejsza interesująca ale szkoda że nie seksi ale da się żyć, żuć czasem ten sweter lub coś a wtedy nawet ty będziesz mnie kręcić skarbeńku. - odpowiedział.

-Eee, Nick dzięki - zarumieniłam się. Ale i tak dla Ciebie nie będę się zmieniać bo ty mnie nie interesujesz a i dzięki za notki.- odpowiedziałam.

-Nie wstydź się swojej urody.Nie skrywaj swojej figury.

-Niick!  Kurwa skończ. Najlepiej to wyjdź stąd.

-Ale kujonko..

-Wypieprzaj!

-No dobra to do zobaczenia jutro kujoneczko. - podszedł do mnie niebezpiecznie blisko, pocałował i odszedł zostawiając mnie w osłupieniu.

Cały wieczór myślałam nad jego słowami.
Że jestem interesująca,ładna,mądra,!
Zdziwiły mnie jego słowa ale pewnie jutro to się zmieni i bedzie znowu mnie obrażać.. Wkońcu to normalne.

Miłego czytania :3 kolejny bedzie jutro!

Bad Boy and the Good GirlOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz