Never Leave You Alone

219 31 4
                                    

Az állatorvosi rendelőben voltunk négyen, én, Deaton, Talia és Deucalion. Duke békét akart kötni Argenttékkel, hiába próbáltuk őt meggyőzni Taliával, nem allgatott ránk, hisz önfejű volt és makacs, mint bármelyik alfa.

- Nagyra becsülöm a békeszeretetedet, de süket fülekre fogsz találni - mondta Deaton, én pedig egy amolyan "Én megmondtam" pillantást vetettem rá, mire csak a szemét forgatta, de azért az asztal takarásában megfogta a kezem és összefűzte ujjainkat. Talia rám nézett és egy halvány mosoly jelent meg az arcán, amit pironkodva viszonoztam.

- Különösen akkor, ha Gerardot keressük - helyeselt a nő és Deucalionra pillantott.

- Igen, az Argenteknél asszony a családfő - folytatta a doktor, én pedig pontosan jól tudtam, hogy Talia nem erre gondolt, én sem erre gondoltam.

- Az én kifogásom úgy szólt volna, hogy Gerard egy pszichopata. Hogy jut eszébe karddal kettéhasítani másokat? - háborgott Hale, én pedig nem tudtam mit csinálni egyetértően bólogattam.

- Azt mondják mi vagyunk vadállatok, mégis ők ölnek minket halomra - motyogtam az orrom alatt, mire mindhárman felém fordultak.

- Miért nincs nektek nagyobb hitetek az emberekben? - kérdezte Deucalion végignézve rajtunk. - Gerard talán nem félti a sajátjai életét?

- Hallottál már a skorpióról és a békáról? - kérdezte Deaton hirtelen, mire értetlenül kaptam rá a tekintetem.

- Gondolom most előadod - mondta Duke, mint egy feszengő kisiskolás, én pedig felkuncogtam, mire kaptam tőle egy tettetett szúrós tekintetet.

- A skorpió át akart jutni a folyón, de a béka nagyon aggódott, hogy megfogja csípni. Mire a skorpió: "Miért csípnélek meg? Én is meghalnék." A béka tehát belement a skorpió viszont félúton mégis megcsípte. "Miért tetted?" kérdezte a béka. "Hiszen mindketten odaveszünk." A skorpió így felelt: "Ilyen a természetem." Hiába bízunk az emberekben, ha tudjuk mire számítsunk Gerardtól - türelmesen végig hallgattuk a doktor történetét, én pedig reméltem, hogy ettől Deucalion végre meggondolja, majd magát, de a béke iránti vágya túlságosan is nagy volt. Persze én is akarta a békét, én sem akartam tovább rettegésben élni, arra várva, hogy mikor kapok egy nyilat a hátamba, de nem bíztam Gerardban.

- Semleges terepen találkozzatok. És nehogy egyedül menj! - mondta végül Talia, én pedig kikerekedett szemekkel néztem rá, ő pedig csak bocsánatkérőn rázta a fejét.

- Alfa vagyok, nem leszek egyedül - felelte Deucalion és azzal kiindult. Biccentettem egyet-egyet a két bent lévő személy felé és utána rohantam.

- Duke! - kaptam el a karját, mire felém fordult. - Veled megyek - mondtam ellentmondást nem tűrően. 

- Velem lesz a falkám és egyébként is túl veszélyes - fordult felém teljes testével és kezét az arcomra simította. 

- Pont ez az, hogy még neked is veszélyes - fogtam meg az arcomra simított kezét. - Ugyan Duke alfa vagyok falka nélkül, mit veszíthetsz, ha magaddal viszel? 

- Téged, ha rosszul sülnek el a dolgok - felelte halkan, én pedig azonnal szorosan hozzá bújtam. 

- Hova lett az a fene nagy hited? - néztem fel rá gonoszkás mosollyal, mire csak a fejét rázta. - Veled megyek, nem tehetsz ellene semmit. 

- Tudom - sóhajtott, majd elindultunk összeszedni a bétáit. 

Nagyon rossz előérzetem volt, mikor besétáltunk a hatalmas elhagyatott épületbe, tudtam, hogy valami szörnyű dolog fog történni. Félve néztem Dukera, aki biztatóan elmosolyodott, majd minden figyelmét a fel s alá járkáló Argentre fordította. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 03, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Never Leave You AloneWhere stories live. Discover now