-Nu, Jim, nu te iubesc! Inceteaza sa-mi trimiti flori, sa-mi dai mesaje cu replici proaste de agatat si texte de dragoste luate de pe diferite aplicatii ieftine! A fost doar o noapte, nu aveai cum sa te indragostesti de mine, am pufnit batjocoritor.
-Ba da, Maya! M-am indragostit de tine! Esti un inger, esti iubirea vietii mele. De ce trebuie sa te comporti asa si sa eviti orice mana intinsa care vrea sa te aduca inapoi la lumina. Iti place sa stai in intuneric? Iti place sa fii singura? Nu pot sa cred ca dai o viata de printesa cu mine, pe una de usuratica!
Cand i-am auzit cuvintele nu am ezitat, iar palma mea a facut contact cu fata lui alba ca laptele, acum cu o urma trandafirie. Nu-l inteleg de ce se tine de mine.. Nu pot fi salvata. Nu vreau sa fiu salvata. Asta e viata mea si o iubesc. Nu vreau sa fiu o rasfatata, intr-un castel, cu un print frumos pe cal alb care sa ma iubeasca si sa-mi jure credinta toata viata. E cel mai stupid si banal lucru pe care l-am auzit. Eu sunt total opusul a ce ma crede lumea.
Am 18 ani, sunt la Oxford, dar viata mea de noapte e foarte picanta. Sunt doua fete ale mele pe care nu multa lume le cunoaste. Nu am decat un prieten, pe care-l consider ca fiind fratele meu cu alta mama, cu care locuiesc si pe care-l cunosc de cand se juca cu papusile. El mereu cu o latura mai sensibila, eu mereu retrasa si rea cu oricine, dar pe Jo' l-am acceptat pentru ca nu s-a ferit de mine, catalogandu-ma, ci a incercat sa ma cunoasca. De asta il iubesc asa mult. Nu in sensul ala, nici nu se pune problema sa ma indragostesc de el. Plus ca el e bisexual si rar il vezi cu vreo fata.
Am oftat obosita de prostul care se afla in fata mea. El inca se freca pe obraz de parca ar fi fost un copil de 5 ani care si-a primit prima palma de la mama, inca socat de noua senzatie. L-am ocolit, iar acesta nu a mai incercat sa-mi prinda incheietura, ci doar s-a uitat la fundul meu in timp de ma indepartam. Aratam bine in rochia mea crem, mulata, scurta si cu un decolteu ametitor, care-mi scotea in evidenta pieptul foarte generos.
Am intrat inapoi in club si l-am cautat pe Josh cu privirea L-am vazut lingandu-se cu o roscata focoasa, pe jumatate descoperita. L-am lasat sa se distreze. Nu sunt vreo prietena isterica, care la prima problema sa fuga la prietenul ei cel mai bun si sa se indragosteasca de el, iar apoi sa fie ca doua clisee pe picioare, indragostitndu-se si fiind fericiti unul cu altul si cu putinul lor. NU! Am nevoie de adrenalina pentru a supravietui, am nevoie de bani, de sex, de bautura si tigari. Numai gandul la toate aceste placeri imi face pielea de gaina.
Am simtit doua maini mari, care mi-au prins soldurile si le-au strans destul de tare. Am gemut de placere. Iubeam salbaticia intr-un act sexual. I-am simtit buzele sarutandu-mi gatul, iar cand m-am intors am dat de un tip inalt, bine facut, cu niste ochi verzi, adanci si niste buze carnoase. M-am ridicat pe varfuri si i le-am atins suav, dupa indreptandu-ma spre urechea lui si i-am spus jucaus:
-Hai sa plecam de aici. I-am simtit zambetul stramb pe fata si m-a luat pe sus in stilul miresei.
+18! (O sa anunt cand sunt scene de sex si cand se termina ( " * " ), dar cititi pe riscul vostru. Recunosc, sunt cam detaliate si unora vi se vor parea scarboase, dar nu va obliga nimeni sa le cititi. :D Enjoy! :* )
Cam exagerat din punctul meu de vedere, dar asta nu m-a oprit sa-i las dare de foc pe gat, pe maxilar si pe scobitura gatului. Cand am ajuns la masina nu m-am putut abtine. M-am dat jos din bratele lui, el uitandu-se uimit la mine, dar dupa ce mi-a vazut privirea jucausa a ridicat o spranceana, indemnandu-ma sa-i spun planul. Am deschis portiera din spate si m-am urcat cu miscari senzuale pe bancheta, facandu-i semn cu un deget sa vina si el.
Nu i-au trebuit mai mult de trei secunde sa se aseze intre picioarele mele si sa ma sarute pasional pe buze, iar mainile lui sa inceapa sa-mi studieze corpul. Dupa ce mi-a deschis fermoarul rochii, iar eu i-am dat jos geaca de piele si tricoul care mirosea puternic a tutun si parfum mentolat, m-am rostogolit cu agilitate deasupra lui, preluand conducerea. Mi-a oferit un zambet dracesc, iar eu mi-am zis ca merita tot ce-i voi oferi. Nu aveam sa-l mai vad vreodata, asa ca la ce naiba ma tot gandeam atat?!
CITEȘTI
Angel body, demon soul (+18)
General Fiction“I loved her not for the way she danced with my angels, but for the way the sound of her name could silence my demons” -Christopher Poindexter "-Cody, fata asta este speciala. M-a schimbat. Cred ca m-am indragostit. O cunosc de 3 luni, iar seful dej...