M-am trezit cu o durere de cap din cauza stresului si al oboselii acumulate. M-am ridicat cu viteza din pat, chiar daca stiam ca asta o sa ma coste echilibrul. Am petrecut mult prea multe zile plangandu-mi de mila, de azi vreau sa imi revin. M-am dezbracat repede in drum spre baie si m-am aruncat sub jetul de apa rece la inceput, dar fierbinte ulterior. Dupa ce m-am trezit cu adevarat si mi-am incheiat rutina de dimineata, am coborat alergand pana in bucatarie. Nu am fost surprinsa sa nu gasesc pe nimeni, avand in vedere micuta vacanta in care am expediat-o pe Maria.
M-am uitat la ceas si am vazut ca indica ora 9. Mi-am luat cheile de la masina si haina din cuier si am plecat pana la cel mai apropiat supermarket ca sa pregatesc cate ceva pentru micul dejun. In scurt timp am luat tot ce imi trebuia si m-am intors pe acelasi drum acasa. La fel ca acum jumatate de ora, toti dormeau. Am pregatit imediat niste bruschete cu diverse legume si unele cu peste. Am mancat repede ceva si m-am dus sa ma uit la un film de comedie pentru a ma destinde.
-Ce faci Maya? M-a intrebat Kaleb, venind somnoros spre mine. Te simti bine?
-Perfect. Am spus zambind.
A ramas putin uimit de entuziasmul meu, dar s-a asezat langa mine si s-a lasat acaparat de "Nanny McPhee".
-Unde e Jo? Am intrebat concentrata.
-In dormitor, isi face somnul de frumusete. Mi-a raspuns mecanic.
-Ok, micul dejun e in bucatarie, peste vreo ora vreau sa mergem la ski si apoi.. Telefonul m-a intrerupt. Am pus filmul pe pauza si am raspuns.
-Da?
-Iubito? Craciun fericit!
-Mama? Multumesc! Si tie, scumpo. S-a intamplat ceva?
-Mi-e dor de tine. Ai primit si tu un bilet de la tatal tau?
-Da.. Si tu?
-Aham. Vreau sa ne vedem inainte de petrecere. Vreau sa ma.. ne pregatim psihic.
-Desigur. Ce faci de anul nou?
-Nu stiu, probabil o sa stau cu fetele si o sa dam o mica petrecere.
-Poti sa amani asta?
-Da. Ai alte planuri?
-Iti trimit biletele de avion cat de repede pot. Mama?
-Da, frumoasa mea?
-Te iubesc.
-Si eu, scumpo, si eu.
I-am inchis. M-am relaxat stiind ca o sa o vad pe mama in cateva zile. Am pornit din nou filmul si pana la final nu ne-a intrerupt nimeni.
-Saru' mana. Micul dejun a fost delicios.
-Pentru nimic. Strange tu, eu ma duc sa-l trezesc pe lenes. L-am anuntat si am pornit spre dormitor.
Am intrat tiptil in camera si m-am indreptat direct spre baie. Am golit si umplut un ghiveci din ceramica cu apa. "Trebuie sa cumpar alta planta si s-o inlocuiesc inainte ca Maria sa-si dea seama ca i-am omorat o orhidee." Cand am ajuns langa pat, l-am strigat pe barbat. Drept raspuns nu mi-a oferit decat o injuratura, asa ca nu am avut nicio remuscare cand i-am turnat acea apa rece in cap.
-Ce dracu femeie? Esti nebuna?
-Da! Acum scoala-te si hai la ski.
-Mi-e foame si la cat de adormit sunt, o sa-mi ia ceva sa gatesc si sa ma pregatesc.
-Nu-i problema. Micul dejun e pe masa, in bucatarie, iar costumul de ski e pregatit pe fotoliu. Acum misca, sa fii gata in 20 de minute sau plec singura cu Kaleb. I-am comunicat planul si am plecat cu ghiveciul sa caut pamant prin camara.
CITEȘTI
Angel body, demon soul (+18)
General Fiction“I loved her not for the way she danced with my angels, but for the way the sound of her name could silence my demons” -Christopher Poindexter "-Cody, fata asta este speciala. M-a schimbat. Cred ca m-am indragostit. O cunosc de 3 luni, iar seful dej...