Capitolul 8

5.4K 185 5
                                    

M-am trezit odihnita. Simteam sub cap un piept tare care cobora si urca usor, dar regulat. Mi-am derulat intamplarile de ieri in minte si am decis sa vad ce dracu' s-a intamplat cu Josh. Am incercat sa ma sustrag usor din bratele puternice care ma inconjurau, dar fara sanse de izbanda. James s-a foit un pic, apoi si-a deschis ochii, cercetand camera in care se afla. Cand si-a dat seama unde e, privirea lui s-a atintit asupra mea. 

-'Neata pisicuta! M-a salutat cu o voce putin ragusita. 

-'Neata. Am spus sec si m-am ridicat in sezut, profitand de faptul ca  si-a intins bratele in incercarea de a se dezmorti.

S-a uitat confuz la mine, parca neamintindu-si "micutul" amanunt- faptul ca sunt inca suparata pe el. I-am improspatat memoria si i-am repetat ca pana nu ma va lamuri ce a fost cu ruptura aceea brusca dintre noi, nu ar trebui sa se astepte sa mai vorbesc cu el sau sa-l mai las sa ma atinga.

Si-a inchis ochii strans, creandu-si cute pe fruntea lui neteda. A stat asa cateva minute fara sa spun nimic, parca gandindu-se la ce "gogoasa sa-mi vanda".  Mi-am pierdut rabdarea, asa ca l-am anuntat de planurile mele de cautare a lui Josh si i-am spus ca poate sa-mi povesteasca cand gaseste o explicatie plauzibila. 

James P.D.V.

La dracu! La dracu! La dracu! Fata asta nu vrea s-o lase moarta si pace. Un ghimpe parca mi s-a infipt in creier cand mi-am auzit replica. Am ighitit in sec si mi-am lasat corpul sa se afunde si mai mult in perna ei. Parfumul Mayei ma invaluia si ma calma.

M-am trezit repede din reverie si mi-am dat seama ca gandurile mele neortodoxe cu ea nu reprezentau o solutie in momentul de fata. Trebuia sa ma gandesc ce ii voi spune si cum o voi face, caci nu se va lasa usor si cu siguranta nu va inghite o gogoasa inventata pe moment. Roscata ma inebunea cu incapatanarea ei, dar asta ma facea si s-o plac din ce in ce mai tare.

Maya P.D.V.

L-am sunat de zece ori, dar nu mi-a inchis de tot atatea ori. Mi-am trecut mana prin par a suta oara in dimimeata asta si am rasuflat usurata cand am vazut ca ma suna chiar Josh.

-Hei, pisic! A spus el chicotind. Pe fundal auzeam un ras usor, masculin.

-Nu ma lua pe mine cu "Hei, pisic!", idiotule! Pe unde dracu' umbli? Si de ce imi inchizi cand te sun? Am spus autoritara, ridicand tonul.

-Da, da, si mie mi-e dor de tine, dar aseara am fost putin ocupat cu o cursa. Stii, Kyle m-a dus, dupa ce am plecat de la Mosty's, la periferia orasului unde se tin cursele. Siii... Am participat cu el! Nu-i asa ca-i tare? Iar aseara am sarbatorit victoria. A spus el pe un ton cu subanteles. L-am auzit pe barbatul de langa el cum si-a dres glasul si apoi a continuat. Ah, eu trebuie sa plec.  Ajung acasa in maxim 3 ore si apropo, te saluta Kyle.

-Aham. Hai vezi sa nu-l lasi insarcinat fraiere si sa nu intarzii la pranz ca iti iau Ferrari-ul tau frumos si ti-l busesc in primul stalp.

-Nu ai indrazni... Parca il si vad cum isi mijeste ochii.

-O, dar priveste-ma. Am spus pe acelasi ton, imitandu-i privirea.

-Ne vedem la Royal, la 5. A zis repede si a inchis.

Hai sa lamurim asta pe rand:

1. Kyle este unul dintre traficantii din grupul nostru, condus de James. Acum ca ma gandesc mai bine,adevarul este ca noi nu i-am stiut niciodata numele sefului nostru, ci mereu vorbeam cu omul lui de incredere Mason.

2. Precum am mai mentionat, noi participam de cateva ori pe an la cursele ilegale de masini, tinute la periferie, dar dupa un accident de-al lui Jo', acesta nu a mai vrut sa urce la volan. Dupa un timp si-a revenit si a acceptat sa conduca prin oras, dar nimic mai periculos de atat.

Angel body, demon soul (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum