Cahiliye döneminde tağuta hizmete başlayan küçük Ahmet'in hayatı ve başarılara imza atması . Başarılardan önce her zaman kendisini yanlız kurt gibi hisseder ,bu dünya da ne kadar zor yaşandığının herkesin menfaat üzere mücadele ettiğinin bilincinde idi ama Alla(c.c) için savaşan mücahidlerden İslam davetçilerinden habersizdi. Her çocuk gibi Ahmet'in de hayalleri gibi hedefi kadar büyüktü.
Hayali mi ?
İyiliklerle barışlarla dolu bir dünya idi, hedefi ise dünyayı barışla tanıştırmak ve huzur dolu bir dünya idi . Ahmet nerden başlayacağını bilmiyordu. Çok düşündü ve Van Muradiye C.İ.Okulu 7. Sınıfta gördüğü Teknoloji tasarım dersinde işlediği derslerde bilim adamlarının hayatlarını hatırladı. Ve nereden başlayacağını öğrendi. Ahmet robot sistemlerini araştırmaya başladı. Maddi durumu olmadığı halde robot parçalarını hurdalıktan toplamaya başladı ve kimsenin aklına gelmeyen projeleri buldu.
Birçok robot icad ederek Teknoloji Tasarım Öğretmeni Habib öğretmen tarafından keşfedildi Ahmet'in yeteneği. Habib öğretmen Ahmet'in geleceğini çok parlak görüyordu ve Ahmet'le çok ilgileniyordu. Maddi manevi destekte bulunuyordu.Ahmet büyük bir sevinç içinde idi. Hayallerinin gerçek olacağının ümidiyle en hızlı şekilde çalışmalarına devam etmekteydi.
Habib öğretmen Ahmet'e Muradiye ilçesinde 2009 Robot sergisi yapılacağının müjdesini verdi ve hazırlık yapmasını istedi. Ahmet bu küçük yaşına kadar bu kadar mutlu olduğunu hissetmemişti. Aradan 2 hafta geçti ve herşey hazırdı.Ahmet robotlarını sergiye bıraktı . Robot Sergisine Muradiye Kaymakamı iştirak etti. Tüm projeleri gördükten sonra Ahmet'in robotlarını inceledi ve şaşkınlık içinde hayran kaldı. Kaymakam Metin E. Ahmet ile görüştükten sonra her türlü destek ile yanında olacağının müjdesini vererek çalışmaları için bir Masaüstü bilgisayar hediye etti. Ahmet sevinç ve mutluluk içinde çalışmaya devam etti. Ailesi ile çok mutlu idi taa ki dünyanın gerçek yüzünü görene kadar...
Ahmet ,Babasının isteği üzerine beraber bir robot icad etmeye karar verdiler ve başladılar. Kaymakam Metin E. Ahmet'e Van genelinde yarışmalar olacağını ve Van Valisi'nin Yarışmalara kayıt yaptığının müjdesini verdi.
Ahmet bu sefer çok sakin ve mutsuz bir şekilde olacakları düşünüp sadece kaymakama tebessüm etti.
Ve an geldi...
Ahmet babası ile robot sergisi ve yarışlarına katıldı . Ahmet babası ile yaptığı robot ile Van 1.liğini kazandı.Van Valisi Ahmet'e notebook dizüstü bilgisayar hediye etti.{burdan da bakabilirsiniz. ("Van Valisi Münir Karaloğlu, Muradiyeli mucit Ahmet Bilben'e bir adet bilgisayar hediye ederek, hayalini gerçekleştirdi.
"Muradiye Cumhuriyet İlköğretim Okulu 7. sınıf öğrencisi Mucit Ahmet Bilben, zamanın büyük bölümünü yeni buluşlar üzerinde çalışarak geçiriyor. Maddi durumu yetersiz olduğu için üzerinde çalıştığı icadının malzemelerini hurdalıkta topluyor. Küçük mucit son olarak enjektörden alınan su desteği ile çalışan hidrolik kepçe, vantilatör, çamurlu ya da uygun olmayan arazi şartlarında hava desteği ile yukarıya kalkarak ilerleyen panzer ve kum eleme makinesi yapmıştı. Bilben, okulunun yıl sonu Teknoloji Tasarım sergisinde ilçe Kaymakamı Metin Esen'e bilgisayarı olmadığı için internetten araştırma yapma imkanı olmadığını, kendisine destek verilmesi ve bilgisayar alınması halinde çok daha iyi icatlar üretebileceğini söylemişti. Muradiye ilçesine giden Van Valisi Münir Karaloğlu da mucit Ahmet Bilben'in hayali olan bilgisayarı kendisine teslim etti. Kaymakamlık tarafından alınan dizüstü bilgisayarı Bilben'e veren Karaloğlu "Senin çalışmaların için ilçe kaymakamı sana bir adet bilgisayar vererek her türlü desteği sağlamış. Bende sana bir dizüstü bilgisayarı veriyorum. Bundan sonraki çalışmalarını daha rahat bir şekilde yapabilmen için. Bu dizüstü bilgisayar sana destekçi olacak. Bundan sonraki güzel çalışmalarını bekliyorum. Başarılarının devamını diliyorum" dedi. Bilben ise kendisine yapılan bu jestten dolayı Vali Karaloğlu'na teşekkür etti.
) }Ahmet düşüncelerinin sonuçlarını tahmin etmişti. Yarışma gününün sonu Ahmet'in hayal kırıklığına uğradığı gün olmuştu. Ahmet'in babası robot çalışmaları için hediye edilen iki bilgisayarı da iş yeri için kullanacağını söyledi ve Ahmet o gece çok ağladı. Ahmet aldığı hediyeler için ağlamıyordu ,dünyanın ne kadar grçici olduğunu ,bu yalan dünya da herşey dünyavi şeyler mi ? diye düşünüp üzülüp ağlıyordu. Ahmet bu büyük hayal kırıklığından sonra mucid olduğundan nefret duyarak robot icad etmeyi bıraktı.
Ahmet büyük bir boşluk içinde idi . O kadar üzgün canı sıkkındı ki küfre düşecek duruma gelmişti. Ve şeytan fırsatı kollayarak Ahmet'i küfre sokmayı başarmıştı...
Ahmet kısa zaman sonra ne yaptığını anlayınca içinden tövbe ederek Yüce Allah'a duada bulundu.O gün Ahmet bahçede salıncakta sallanır iken yediği elmayı tefekkür etmeye başladı ve Yüce Allah'ın ne kadar yüce olduğuna kanun koyucu olduğuna ve ne kadar kadir olduğuna hayran kaldımıştı...
Ve tarih 23 Ekim 2011 Van depremi.!
Günahların haramların çoğaldığı ve Alemlerin Rabbi olan Allah'ın Van iline vurduğu uyarı tokatı 7,2.!!!
Ahmet deprem anında muradiye ilçesinde yavuzselim mahallesinde bulunan Kıbrıs gazisi olan bir amcanın marketinde idi .Deprem anında Kıbrıs gazisinin sakat olduğu halde Ahmet'ten daha çabuk dışarı çıkması Ahmet'i şaşırtmıştı.
Ahmet'te marketten ayrıldıktan sonra koşarak evine gitti. Ailesine baktı ve iyi olduğunu görünce derinden bir nefes alıp Allah'a hamd etti. Depremden bir hafta geçtiği halde ufak sarsıntılar halen devam ediyordu. Ahmet'in ailesi Memleketleri olan Mardine taşınmaya karar verdiler. Gökyüzünden tane tane kar yağarken Ahmet ve ailesi yolculuğa başladılar. Ahmet yolculukta iken Depremin en darbe vurduğu Erçiş ilçesinden geçmekteydiler. Ahmet arabanın camından deprem zedelerin hallerini izlerken üzüntüden gözleri dolar , fakir ailelere ve zor durumda kalanlar için Allah'a dua ediyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlız Kurt
AcciónEsselamun Aleykum Rahmetullahu Bereketuhu Kardeşlerim . Siz okurlarıma;Bir mücahid'in çocukluğunda yaşadığı olayların dönemini anlatacağım inşaAllah . Şimdiden okuduğunuz için ALLAH razı olsun. Bu Gerçek bir mücahidin yaşamından alınmıştır...Al...