secretele din spatele carti

45 5 9
                                    

Bun desci secredele din spatele carti sunt destul de multe si putine. Si daca aveti si voi carti de genul. Puteti da com. Cu asta.
Si daca nu vreti sa aflati secretele va invit sa  mergeti pe la alte carti . Sau sa scrieti / continuati o carte.

Bun in primul rand  An si Alex chear sunt frati . Mama lui An era vampir si tatal lui An nu stia de cat dupa ce mama lui An a nascut . Amandoi sunt frati gemeni . Tatal lui An a vrut sa o omoare pe mama sa (mama lui An) dar nu a reusit. Mama lui An sia luat copii si a fugit . Dar tatal lui An a luato pe furisi . Sperand ca o sa isi aduca nevasta spre moarte . Dupa ce a vazut ca nu mai vine . Ia oprit puterile. Rugand o vrajitoare sa i opreasca puterile. Dar vrajitoarea nu a putut sa le opreasca de tot . Asa ca a zis ca va avea unele pofte ca si un vampir normal. Dar nu isi poate activa puterile decat daca se intalneste cu un seaman de al ei. Tatal a acceptat. El a avut ogramada de soti. Dar An nu o poate uita pe prima . Si ia crede ca prima mama a sa este chear prima . Ea nu stie ca are un frate geaman.

Ani au trecut si intr-un final se intalnesc . In acel moment lui An se repornesc puterile . Ei dupa un timp (scurt) se indragostesc . Dar nu tine mult din cauza fratiei intre vampiri.

Dupa un timp trupa Vampirii merg intr-un turneu dar se intampla ceva si moare toata trupa. Toti in afara de Alex merg intr-un loc mai bun. Pe Alex il tine ceva legat de An .

ATATA . DEOCAMDATA
ASTA ESTE DOAR O MICA PARTE LA CEEA CE SE INTAMPLA.
DACA MAI VRETI SCRIETI IN COM.(COMENTARI) VA PWP PA!!

P.S.
sper ca va placut capitolul
Dimitri_Dimy
proboteanuclaudia
-_Shamee_-
Dar si celor lalti. Va PWP.
Pa!!

Vedeta vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum