Dupa ce sa omorat. An ajunge in lumea de dincolo. Dar este trista pentru ca ar fi vrut sa fie impreuna cu Alex (V) si... nu mai putea pentru ca era MOARTA . An isi dorea atat de tare. A trecut ceva vreme in lumea lui An. Si.a facut prieteni si.a facut o noua "viata" dar tot i este dor de cea vechie . Un "prieten" a urmarito si ia citit jurnalul ( DA JURNALUL ) si cum tine asa de mult la ia. I da un nou trup .Acel trup avea astm. Fata nu a mai luat spraiul pentru astm o parte din sufletul ei este inca acolo. Deci de aceea mai poate trei. Oare cum. Ea este in coma. Dupa ce isi face "prietenul* lui An treaba cu mutarea sufletului . An se trezeste imediat. Se ridica din patul de spital si se duce la baie.
???-Hei Tu!!!
An-AAAA!!
???:-Cine dreq' esti tu si dece esti in trupul meu!!
An:-NU IMI VINE SA CRED!!! MA MINTIT!!
???:-DESPRE CINE VORBESTI?
An;-Ai sa vezi tu! Dar acum scuzama. Vreau sa fiu singura.
???:-Sunt in mintea ta proasto!!
An:-Proasta este mata!
.....Alex(V) Pov.
Ma plimbam sa imi revin umpic. A trecut ceva timp de cand nu am mai vizitato pe An. Da... am spus vizitato. O vizitez la cimitir , acolo unde am ingropato. Ma opresc sa imi iau un Mamster.
Casierita:-Bunaziua ce ati dori?
Alex(V):-Asi dori un manster.
???:-AAAARRRRRR
Alex:-Cine naiba urla asa
Casierita:-Fica mea... are astm si acum ceva timp a intrat in coma si azi de dimineata sa trezit si a fugit. Parca nu mai era ea. A muscat de gat un doctor si l.a lasat fara sange. Nu imi explic cum. Ea acuma este legata . Sta la etaj.
Alex:-Dece?
Casierita:-La etaj este o camera speciala unde se tin nebuni ca sa nu se raneasca.
Alex:-Aaaa... pot sa o vad
Casierita:-Aicia nu mai depinde de mine.
Alex:-Cheile va rog
Casierita:-*i da cheile* esti un om mort.
Alex:-Sunt mort deja!Odata ce ajung in fata camerei deschid usa si vad o fata speriata si cu genunchi la piept.
Alex:-Am.... buna...
Fata:-haa...
Alex:-Buna. Vin cu ganduri pasnice. Eu Alex tu?
Fata:-A....Alex? Sunt eu... Adica sunt Bianca.
Alex:-Buna Bianca. Dece te comporti asa?
Alex:-Pentru ca ea nu ma lasa sa imi recapat trupul
Alex:-Despre ce vorbesti
Bianca:-Alex.... uitate in ochi mei
Alex:-*se uita in ochi ei*
Bianca:-Noi am fost impreuna intr.o alta viata. Dar acuma am revenit cu ea. Si este greu sa imparti trupul cu alt cineva.
Alex:-*lacrima* A-An?
Bianca/An:-Da! Da Alex! Eu sunt in Bianca ( vorbea An )Dedicat lui:
UnicornGirl92
scriitoareaa13-a
Bie690
Angell_Angelique
proboteanuclaudia
Dansez_pe_morminte
@o_criminala
CITEȘTI
Vedeta vampir
VampireO fata vampir se ciocneste de o vedetea. Ia afla ca iea ie un vampir doar la cateva saptamani dupa ciocniria cu vedeta . Si afla ca toata trupa lui ie vampir