ziua 1

206 28 6
                                    

Este dimineață iar eu încă stau în pat.
Merg sa mă spăl pe față și îl văd pe Jimin cum sta în pat și el. Vin de la baie.

"Hei...nu mergi la baie?"

"Nee...AH V sa îmi aduci ceva de mâncat te rog."

"Vino și mâncă în bucătărie. Și nu îmi mai spune V" ies afară sa fac sport aud niște păsări frumoase așa ca încerc sa mă apropiu de una dintre ele. Ok încă unpic, încă un..pic. Aproape- păsările au zburat brusc din vina unui sgomot. Oftic eu și îl aud cum striga.

"Hai sa mânci ca e gata masa!"

"ACUM!"

Am ajuns în bucătărie și mă pun la masa.

"Hei după vrei sa joci ceva cu mine?"

"Eu sa mă joc...nu prea mă pricep la asta"

"Te rog te învăț eu-"

I-am făcut semn sa tacă. Am auzit un zgomot ciudat așa ca i-au cuțitul și mă apropiu de acel zgomot. Era un străin. Așa ca i-am dat o lovitura după cap încât sa leșine.

"Alo aici Kim Taehyung. Da am prins un intrus. Puteți veni. Mulțumesc"

"Cine osa vina?" spune speriat Jimin.

"Niște agenți sa îl ieie, nu iti face griji"

Noi l-am legat și am așteptat sa vina ei. Stăm pe canapea și Jimin se apropie încet de mine.

"V?"

"Tae."

"În fine. Tu câți ani ai?"

"La fel ca tine, de ce?"

Is lasă capul pe umărul meu și se joaca cu degetele mele. Încep sa roșesc
Așa ca observ ca se trezește acel tip.
Mă ridic, Jimin cade cu capul pe canapea.

"CINE TE-A TRIMS AICI?"

"JIMIN UITATE BINE LA MINE PENTRU CA ASTA OSA VIE ULTIMA TA ZI!" *ras malefic*

"YEAH!" Îi dau o palma

"..."

"De ce nu îmi răspunzi la întrebare?"

Au venit agenți și l-au loat și mă duc sa beau un pahar de apa. Se apropie Jimin de mine.

"V? ce osa îmi facă?"

Vine șefu la mine si îmi spune ca acest loc Nu este un loc sigur pentru Park Jimin. Așa ca șeful mi-a spus sa îl e-au la mine acasă ca nimeni nu face știi ca e acolo.

"Aici e casa ta?"

"Dap! sper sa îti pleacă"

Vmin sub acoperire Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum