Damon: Pomyślcie o najgorszej rzeczy, którą zrobiła wam Katherine Pierce. Wypijmy ku chwale jej nieuchronnie zbliżającej się śmierci!
Na przykład ja: Udawała, że jest zamknięta w krypcie przez 145 lat, a ja na nią czekałem. Czekaj! Czy to nie przebija udawania Eleny i całowania mnie na ganku waszego starego domu?Jeremy: Nie wydaje mi się.
Damon: Mnie też nie. Cholera!
Jeremy: Nakarmiła mną Silasa i umarłem.
Damon: Bardzo zły uczynek.
Jeremy: A później rozbiłem przez nią samochód i znów zostawiła mnie na śmierć.
Damon: Podwójnie zły uczynek!
Matt: Moja siostra umarła przez nią.
Damon: Grupowy toast!
Elena: Przez nią ciocia Jenna dźgnęła się w brzuch, a wujowi Johnowi odcięła palce.
Bonnie: Moja babcia zginęła próbując zamknąć kryptę w której była.
Caroline: Wilkołacza klątwa Tylera zaczęła się przez nią.
Elena: Klaus ruszył za nią do Mystic Falls i dlatego straciliśmy Jennę.
Damon: I Alarica.
Matt: Będziemy potrzebować więcej picia...
Elena: Próbowała mnie zabić co najmniej dwa razy.
Caroline: A mnie zabiła!
Damon: Plotka głosi, że kiedyś spaliła całą Atlantę.
Stefan: W 1864 przeprowadziła się do mnie, uwiodła mojego brata, nakarmiła nas wampirzą krwią i rozpętała wojnę która nas zabiła.
________________________________________
Damon: Zabiłem cię. Jesteś Martwy!
Elijah: Od wieków.
________________________________________
Damon: Zabiłem cię, szukasz zemsty. Ustaw się w kolejce.
Mason: W zasadzie to chcę przeprosin.
Alaric: Ha! Powodzenia.
_______________________________________
Katherine: Oboje wiemy, że mogłabym rozerwać cię na kawałki jednocześnie malując paznokcie.
________________________________________
Damon: Teraz w ramach wieczornego "pytanie i odpowiedź"
Kai: Niech zgadnę. Odpowiem dobrze, dostanę skórki wieprzowe, źle dostanę pogrzebaczem.
CZYTASZ
Cytaty Z Pretty Little Liars
LosoweBędą się tutaj pojawiały cytaty z PLL i obrazki związane z tym serialem. Co dziesiąty cytat będzie z innego filmu, serialu lub książki. !!!UWAGA SPOILER!!! #1 w PLL