Fotografie

13 1 0
                                    

Pro toma to byl den jako každý jinný. Prostě denní rutina vstát v 7:15, posnídat, vyčistit si zuby, vzít batoh a vydat se na cestu do školy. Cesta mu povětšinu trvala okolo patnácti minut kdy jsi po cestě vždy zapálil a poslouchal ve sluchátkách hudbu. Když došel ke škole zapálil si vždy druhou cigaretu postávajíc kousek od zbytku třídy kteří jsou také kuřáci ale nikdy je neměl v lásce. Mysleli si o něm že je divný. Co dodat prostě takový ten typický outsider ve třídě. Když došel do třídy a sedl si na své typické místo vzaduu okna aby měl klid zahleděl se z okna ven a uviděl tam nějakou fotografii na zemi. Celý den mu to nedalo a nedával ani pozor a nevěnoval moc pozornosti vyuce a co chvíli se díval jestli tam stále je. Když byla poslední hodina už se celý klepal co to muže být za fotografii a hned jak zazvonilo popadl batoh a šel rovnou pro tu fotografii. Než ji zvedl tak se rozhlédl jestli ho někdo nesleduje. Ohnul se pro ní a zvedl ji. zapálil si cigaretu a zadival se. Byla na ni nádherná dívka s dlouhými rezavými vlasy padajícími do obličeje takže jí nebyla polovina obličeje vidět. Byla prostě nádherná. Schoval fotku do kapsy a zahodil cigaretu. Nadechl se a vyšel směrem k domovu. Celou cestu přemýšlel a kouřil jednu za druhou. Furt mu to nedalo a myslel na tu dívku. Doma šel rovnou za sestrou a zeptal se ji jestli dívku nezná ale ona nevěděla že by ji kdy viděla nebo cokoliv. Zeptal se také matky ale ta mu také moc nepomohla. Šel tedy do pokoje a fotku položil na stůl na viditelné místo a zapl počítač. Chvíli pracoval a pak se přistihl že se zakoukal znova na tu fotku. Nedalo mu to a tak ji začal hledat na facebooku a vyptával se lidí ale nikdo ji neznal. Už bylo okolo osmé hodiny a on to pomalu vzdával. Vypnul počítač a smutně si šel lehnout.

Dívka na fotografiiKde žijí příběhy. Začni objevovat