Sıcacık ve yumuşak güneş ışıkları ile uyandım desem yalan olur. Annem sabahın köründe kalkmış bana bağrınıyo "Hadi kız kahvaltı etcez git ekmek al" bi insan kizini boyle mi uyandirir ,annemin dediklerini hiç umursamadım zaten 4 gün sonra okullar açılcak ve tam o tatlı uykuma devam ediyordum ki annemin odama girdiğini fark ettim tam konusmak için yatakta anneme döndüğüm sırada annem yuzume bir bardak suyu boşalttı. İşte bir anne kızını boyle uyandirir...
Fazla itiraz edememistim ve şuan altimda pijama olan şort üstümde ise onun takimi olan pandali bir askılı,sacimdan hic bahsetmek istemiyorum ama,hani şu kızların meşhur ev topuzlari var ya heh iste ondan.Neyse ben evden o şekilde çıktım ve yanımıza yeni komsularimizin tasiniyo olduğunu gördüm basta çok onemsemedim sonra ben ne goriyim taşş!!
Geçerken baya bi suzdum onu, biran önce onunla tanismaliydim neyse sonra ekmek filan alıp eve gittim.Yine kahvaltı rutinim olan Nutella ve ekmek tam yiyecektim ki kapı çaldı e benden başka kimse kapıyı acmayinca ben gittim açmaya Emre gelmiş. Bu arada Emre benim kankitoşkeytom yani en yakin kankam "Ben geldim Lara'ptalım " Emre hep bana Lara'ptal der."Hoşgeldin yiğidim gel kahvaltı edelim "çok kafiyeli oldu bu kelime hep kullancam eheheehe
Kahvaltı ettikten sonra benim odama çıktık ve biraz dedikodu yaptık. Sonra ben ajdar açtım ve o şarkılarla hunharca dans edip böğürdük...
Biz yerlerde pandiklenirken ben Emreyi odada bırakarak mutfağa gittim ve çikolatalı süt aldım.Sonra beraber bayaa bi süt içtikten sonra bize kafa yapti yani galiba çikolatalı sütle tek sarhoş olan insanlariz .Benim yatagima yattik ve uyuduk .Hayır tabiki de sizin içiniz fesat biz kankitoşkeytomla hep boyle uyuruz.Sabah kalktigimda çok başım ağrıyodu ve Emrenin ayağının kafamin üzerinde olduğunu fark etmemisim." Kaç yıldır yikamiyon la bunları" benim anırmam ve Emrenin kafasına bi tane gecirmemle Emrenin aciyla uyanması bir oldu."Napıyon la embesil Laraptal başım çok agriyo zaten yaa" "Tabi ağrır dangoz kankam o kadar süt içip ajdar şarkılarıyla hunharca dans etmeye hangi insan başı dayanır"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gıcık
ChickLitBu hikayede Lara'nın hayatından bahsedicez hem de çok eğlenicez, duygularımızı beraber paylaşıcaz hadi sende bize katıl... Hemen okunmaya başla😄😚