Onunla sadece konuşmak için konuşuyordum.Bazen de sadece dertleşmek için.Bir insanın en iyi dostu arkasından bıçaklamayacak bir kişi olmasıdır. Tam da bu kurala uyuyordu.Ne seni tanımadığı için kötü yorumlar yapabilirdi ya da başkası ile seni yorumlayabilirdi.Tamamen tanıyamazdı çünkü.
Sanaldan tanıştığım çocukla saatlerce konuşuyorduk.Bazen ise sabahlara kadar duruyor,aynı anda uyuyorduk.İkimizinde telefonun başında durması garip gelmiyor artık.Dertlerimizi paylaştıkça iyi geliyordu.Kişisel psikolog gibi bir şey olmuştu artık benim için.Hep de böyle devam edecek gibi duruyordu.Yüzünün fotoğrafını dahi görmemiştik birbirimizin.Çünkü böylesi daha iyiydi.İnsanların tipine göre yargılamamak lazımdı.Belki de ona fotoğrafımı attığım an beni silecekti belkide daha fazla önem verecekti.Bu sebeple en güvenlisi bu idi.
Birçok şey hakkında konuşabiliriz mesela.En sevdiğimiz şarkıcılardan tut en sevdiğimiz renge hatta dedikodu yapacak kadar.Havadan sudan... Konuşmak için illa konu olmasına da gerek yoktu. Sıkıldığımızda saçma sapan mesajlar gönderebilirdik.Değişik emojiler de.Yeterliydi anlaşmamız için.
Ama bir konu vardı.Eğer bir gün
gelirde fotoğraf istese ne yapacaktım? Bunun korkusuyla yaşayamazdım.Biliyordum.İnsan-
lar ön yargılıydı işte.Bu ön yargılardan dolayı her şey gelmiyor muydu zaten başımıza?
Yapamazdım.Olmazdı.Çok iyi dost olmuştuk.Ayrıca sırdaş,kanka,yeri geldiğinde sevgili bile.Ama ciddiye almaz gülüp geçerdik.Bazen ise sesli arama ile konuşur birilerini arayıpkapatırdık.Eğlenceliydi.
Bundan ötesi de yoktu zaten.O şimdi benim gizli arkadaşım.
O zamana kadar hep de öyle kalacak.Birbirimize söz verdik.Üniversite bitince bir
kez buluşacaktık.O gün neler olabileceğini ikimizde bilmiyoruz.HİKAYE TAMAMEN GERÇEKLERDEN ESİNLENEREK YAZILMIŞ VE ŞAHSİ OLARAK BANA AİTTİR.
YENİ BİR SERBEST YAZI TARZI İLE BAŞLANGIÇ YAPTIM.UMARIM BEĞENİRSİNİZ.KONUŞMALAR ŞEKLİNDE OLACAK.BİRİNCİ
BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.bilinmeyen~hatun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİSCOURS
RandomİKİ KİŞİNİN KONUŞMALARINDAN İBARET.BİRBİRLERINİ TANIMAMIŞ İKİ YABANCI İNSAN NE KONUŞABİLİR? EN İYİ DOST DAHİ OLABİLİRLER.