🔪🚬Azusa-Mukami🚬🔪

262 12 35
                                    

Azusa Mukami (Mukami  Azusa  ),  Mukami evrimi  dördüncü ve en küçük oğludur.
Azusa yapışkan, bayağı yürekli bir do-S (aşırı sadist) ve do-M (aşırı mazoşist) 'dir. Yaralanmaktan hoşlanıyor, tamam kendini de zedeliyor. Konuşma ve tutum tarzı çekilmesi gereken zaman, kalbinin içeriği için istediği her şeyi yapacaktır. Çok yavaş konuşuyor.

Azusa, bükülmüş ancak bir doğru ve yanlış duygusu vardır. Kardeşlerine dövüşmemelerini söyler ve kızı kışkırtan, kandıran veya isteklerine karşılık bir şeyler yapması gerekirler düşünerek kahramanlıktan özür diler. Azusa, yalan söylemenin yanlış olduğunu bildiğini itiraf ediyor, sadece mutlu etmek, ceza kazanmak
veya abilerinin emirlerini yerine getirmek için yalan söylemektedir. 

Her aşağılayıcı takma adlar kullanmaz ve "-san" şerefli ya da basitçe "Havva" ile kahramanını adıyla çağırır.

O acı zaman Yui, onu kesme kanını emen veya ona baharatlı yiyecek zorlayarak o kendine iyi hissetmesi yardım etmeye çalışıyor, nedeni üzerinde. Fiziksel acının en büyük zevkininuna inanıyor; Onu canlı hissettiriyor ve hayatının amacı anlatıyor. Azuka, acı çektiği durumlar, çocuklukta istenmeyen ve yararsız hissettiriyor ve kimsenin istemediği şeyinde ölü isterse daha kötü olduğunu düşünüyor. Aynı zamanda sık sık duygusal olarak da kullanabilir ve Yui'yi yolculuğu boyunca aynı rahatlık için ısırıyor.

Azusa, yaralarını bir kez "gerekli" oluyordu. İyileştirmek için, yaranlar iyileştirmesi gerekiyor ve yaralarını sevmek için görüşüyor ve onlarla (Justin, Christina, Melissa, çocukluğundaki zırsızlıklarının adını veriyor) görüyor.
Irk: Vampir / Hümanist (eski)
Doğum Günü: 28 Ekim
Burcu: Akrep
Yaş: 17
Okul: 3.sınıf Lise öğrencisi
Boyu: 1.78 cm
Kilosu: 67 kg
Kan Grubu: A

✨DİABOLİK LOVERS HAYRANIYIZ BİRADER ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin