Îmi place de Sorian

17 2 1
                                    

Raimbow dash pov
Alarma iar sună acum nu mai vine mama dacă nu mă scol .
A trecut o săptămână de la acel " acident " cu Sorian de atunci nu a mai făcut nimic doar încerca să flieteze cu mine așa mai suptil iar când încerca alceva mai pervers îi dădeam peste mână .
După ce am făcut un duș mi-am luat lenjeria intimă m-am poziționat ca de obicei în fața dulapului și mi-am ales o rochie albă fără decolteu mânicele trei sfert o perechie de pantofi cu toc de 15 cm tip cui fără platformă și o jachietă tot albă ( pantofi erau albi ) mi-am întins părul și mi-am făcut niște bucle lejere ( cărarea find ușor întroparte arăta așa inocent și drăguț) . Mi-am luat ghiozdanul și am plecat am "furat" un măr iar cănd să plec pe ușă cineva a bătut la ușă .
Flater dash( fratele ei mai mare are părul roșu și ochi roz ) : Salut surioară unde te duci așa îmbrăcată?! întreabă enervantul meu frate mai mare .
Eu: La școală nu se vede ? lam întrebat eu întrun mod sarcastic pe Flater .
Fd: Nu se prea vede după cum te știu eu pe tine nu ai purta nici moartă rochie la școală . Și nu te duci nicăieri azi stai cu fratele tău mai mare. de ce a venit fix azi Sorian vroia să-mi spună ceva împortant azi la antrenamente ( mă întreb ce😂?) . Nu îmi mai fac speranțe că oși să-și schimbe decizia așa că mam dus în camera mea și mam schimbat în niște blugi rupți ( nu tare ) gri și un maieu până la buric , iar jachieta albastră nu lipsea din costumație . Mi-am prins părul multi color întro coadă perfect strânsă în locul pantofilor albi am oftat pentru niște balerini tot ghri și am ieșit rapid aș zice eu dar după fratele meu am stat o oră . După ce sa îmbrăcat și el în blugi negri un tricou la fel ca blugi și o cămașă care a loato ca în loc de jachietă roșie cu alb și negru .
Dopă 3 ore de stat în mol mam ales și eu cu ceva bun un maieu până la buric alb și o fustă neagră care se potrivea cu maieul . Fără alte comentari din partea mea am mers la bar împreună cu el . Am stat acolo până la 22:00 după ce fratele meu dacă sa îmbătat ca un porc ar fi trebuit ca eu să conduc . Când am ajuns acasă mama nea făcut o morală mai degrabă mie că fratele meu se chinuie să nu adoarmă . Într-un final ( după 3 ore ) ne lasă să plecăm în camerele noastre bine înțeles că după ce lam tras pe fratele meu pe scări (la propiu ) am ajuns și eu întrun final în patul meu confortabil dar nu stau nici 2 minute că ciasul sună . Mă ridic leneșă din pat în fac rutina de dimineață îmi iau o perechie de ieghări negri ci u pic de talie dar nu îndeajuns ca sămi acopere acdomenul lucrat timp de 2 ani și tricoul de ieri până la buric ca de obicei ne lipsiata jachietă dar de data acceasta era neagră pentru a completa ținuta o perechie de expandrile până la glezne mi-am luat ghiozdanul iam cerut mamei bani pentru că sunt pe fugă .
După antrenamentele de la fotbal .
Sorian mia zis ce simnte pentru mine iar eu iam zis că simnt la fel ca el iar acum sumtem împreună dar mama sau fratele meu nu trebuie să afle de fel așa că când vine pe la mine sau când mă conduce cum a făcut mai devreme să ne comportăm ca și cum am fi prieteni și mai ales în public nici fetelor nu leam spus .
După ce miam terminat temele ( ceia ce la autoare ar trebui să se întâmple mai des ) a sunat soneria telefonului meu ( diar nu ați crezut că vine la ea acasă nu băiatul o sună mai întâi )
Când să răspund am scăpat telefonul din mână și am țipat de cred că ma auzit tot cartierul apoi am simțit ceva care se scurge pe gât când am pus mâna acolo și am duso în fața ochilor îmi venea să țip dar nu pot so fac și leșin .



Ce se va întâmpla rămâne de văzut la O poveste de dragoste (mlp)

O poveste de dragoste ( mlp)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum