Întâlnirea cu el

36 2 0
                                    

Raimbow dash pov
Salut eu sunt Raimbow dash am 17 ani sumt mică de statură cam 1,60 sunt la liceu în anul 3 și cam atât despre mine .
Alarma mea sună de 10 minute iar mie îmi este prea lene să mă ridic din pat dar mama este de altă părere așa că vine și începe .
M(mama ) : RAIMBOW DASH trezirea doar nu vrei să întârzi din prima zi din anul 3 de liceu .
după o mică morală făcută de mama la care nu am apucat să ripostez că mă ridică și duce (mai mult pinge ) la micul de jun am mâncat niște brioșe cu ciocolată mam dus sămi fac un duș nu am uitat de lenjeria intimă ... După ce am terminat de făcut un duș relaxant miam luat lenjeria intimă și mam poziționat în fața dulapului și îmi aleg o perechie de blugi negri un tricou alb cu un fulger colorat în roșu portocaliu și galben o jachietă albastră adidașii albaștri cu alb ghiozdanul și am plecat la liceu
Câteva ore mai târziu ( la cantină)
Miam luat un măr și o salată de fructe imediat ce am zărit masa la care stau fetel un împiedicat dă peste mine astfel murdărindumă .
Eu: Ai grijă ce faci era să mă dai jos ai noroc că doar mai murdărit acum trebuie să merg la baie .
S: Scuze că am dat peste tine sunt nou
Eu: Nici să nu aud nu mă interesiază cine ești sau ce faci dar cu mine nu mai vorbești . astea find spuse am plecat spre fete și leam întrebat dacă au un tricou iar Reriti a avut un tricou negru cu niște aplicați pe spate măcar nu ma murdărit jachieta că astfel nu știu ce făceam . sunt la baie pentru a mă schimba dar când pe ușă intră băiatul care sa ciocnit de mine la cantină intră peste mine mă ridică la nivelul lui eu îmi întorc fața ca să nu vadă că sunt roșie dar îmi întoarce fața .
S: Mă chiamă Sorian în primul rănd iar în al doilea ești drăguță când roșești . roșesc și mai tare el începe și mă sărută pe gât și pe buze inima parcă vrea să sară din piept îmi ia tricoul ( cel de la Reriti ) și mil pune după jachiata îmi șoptește un "pa" îmi dă un pupic pe obraz și a plecat .
Am plecat și eu din baie am vrut să le zic și fetelor ce sa întânplat dar lam văzut pe Sorian cum îmi face semn să tac restul orelor au decurs normal . Acum vine ora antrenamentelor la fotbal lam văzut pe Sorian am mărit ochii și am roșit instant și a venit și ma luat de mână și ma dus mai departe de echipă ca să nu îl pot striga pe Flas ( în această poveste ei doi sunt prieteni și pot conta unul pe celălalt ) a început să mă sărute din nou când vroia să-mi dea jos jachieta iar eu strângeam ochii de rușine deoarece la cei din școala asta le dădeam un picior în stomac sau imediat cum vroiau să mă sărute strigam după Flas . Cineva îmi strigă numele dar Sorian îmi pune un șervețel cu ceva și adorm .
Sorian pov
Flas o striga pe Raimbow aștea sunt împreună sau ce că astfel nu se explică .
F: Raimbow  ești aici ? ok zici că ia fost rău și o duc acasă da să îl întreb unde stă.
S: Flas îi sa făcut rău și mam gândit să o duc acasă bine că ai apărut că nu știu unde stă . sper că ma crezut .
F: Haide . o ia și a duso lângă o mașină sport roșu metalizat caută prin buzunare până găsește niște chiei apasă pe un buton și o pune pe ea în spate o aranjează și închide ușa se pune pe scaunul șoferului eu vreau să urc dar mă oprește .
F: Cred că ai făcut destule astăzi în plus ar trebui să te duci acasă spunele celorlalți că Raimbow se simte rău și am duso la ea acasă





Sperva plăcut ne vedem curând

O poveste de dragoste ( mlp)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum