"Pozice" lidí ve třídě

46 0 0
                                    

Aneb jak je vidím já

Bobvošová Sandra: fajn holka, na nic si nehraje, když je třeba pomůže

Dumková Šárka: tichá, ve třídě se s ní moc lidí nebaví až na výjimky

Glierová Tereza: snaží se být středem pozornosti, do školy tak často nechodí, když je potřeba tak pomůže

Holý Lukáš: o přestávkách je občas na pohodu, když znervozní chová se jako pako, ve třídě je celkem oblíbený

Honzátko Martin: Martin je samotář a přestávky tráví čtením knih, ve třídě není zrovna oblíbený

Kolínský Víťa:  Víťa je jeden z těch oblíbenějších kluků ze třídy. Občas ze sebe dělá debila, ale to ho dělá jaký je.

Křeček Honza: Honza mi občas příjde jako holka, která má permanentní krámy. Hrozně náladovej kluk, ale občas s ním je i sranda no. Hlavně když něco potřebuje.

Lissner Lukáš: Prostě žid no, co víc dodat. Ve třídě je celkem oblíbenej a je s ním i sranda. Co víc si přát.

Matoušová Kája: Tichá blbka no. Ale když se rozjedu, tak dělám neskutečný blbosti.

Matyjasik Karel: Náš třídní "boss". Nejvíc úchyl. Občas má až moc přehnanej humor.

Motl Denis: Pan auťák přišel na řadu. Déňa by byl možná v pohodě, kdyby se nechoval jako debil. Do všeho jde po hlavě a většinou řeší kokotiny.

Pekárek Jirka: Poslední dobou dost rozjedej Peky. Za poslední půl rok má nejlepší hlášky. No jo to ta tráva :D

Singer David: Další úchyl.. Občas si až moc vymýšlí a zvyšuje si ego, ale to vlastně všichni. Jinak žádnej problém.

Strnádek Marek: Další holka, která má permanentní krámy. Jednou je to zmrd, pak docela na pohodu kluk. Je těžký se v něm vyznat.

Svoboda Marek: Nejvíc top kluk s nejlibovějšíma hláškama je právě Holub. Je to takovej náš třídní šašek. Umí si udělat srandu sám ze sebe a naše třída vy bez něho nevyla taková jaká je. Debil je to.

Šimková Terka: Vyhledává hodně pozornosti. Mluví s někým a očima pořád kmitá jen po NĚM. Občas se chová jako autistka, ale sem tam z ní vyleze něco vtipnýho.

Tuhá Domča: Většinou je tichá, ale když se jí něco nelíbí, tak to řekne narovinu. Když jí někdo o něco poprosí, tak má milion keců než to udělá. Typická egoistická vydíravá "svině"

Neberte to ve zlým😂,samozřejmě vás miluju❤😂

Vítejte V Naší Třídě❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat