Asi začnu od té chvíle, kdy jsme šly s Domčou a Terkou do besedy. Vešly jsme do velké budovy a pár spolužáků už tu bylo.
S pár z nich jsme se pozdravily a dále se věnovaly svým outfitům na představení. Oblečení jsme měly v jedné větší místosti, ale po zjištění, že tam bude fotokoutek jsme se museli přestěhovat za hlavní pódium.
Všichni jsme si připravovali věci na vystoupení. Oblékli jsme si první kostým na představení tříd. Oblečení jsme stáli v řadě za sebou.
Pozorovala jsem ostatní jak se prochází a vyčkávala až na mě s Terkou příjde řada. Když došel Marek se svým sexy kostýmem, tak jsme se s Terkou rozešly sálem ve žlutém tričku a modrých monterkách.
Vrátili jsme se do naší backstage a převlíkaly se na druhé vystoupení- Charleston. První šli kluci jako Rockyho baletky.
Odtancovali si své vystoupení a na řadu jsme přišly my- já, Terka, Domča a Šárka. Nebylo to až tak dobré, tak jsme to zkoušely dvakrát.
Poté si zkoušeli i ostatní své vystoupení. Naposledy jsem přiběhla před stage jako metalistka.
Dokončila jsem své agresivní cukání hlavou a sledovala další vystoupení. Hrozně mě bolelo za krkem, tak jsem spíš seděla zabalená do klubíčka.
Poté si Marek s Honzou začali zpívat zvonky štěstí a my jako správné fanynky skandovaly z balkónu. Nejvíc jsem pištěla já, ale tak to bylo i po zbytek noci.
Seděli jsme, povídali si a zkoušeli. Potom se začali shromažďovat první lidé. Kolem sedmé hodiny večerní jsme mohli začít. Jako první byl mixdance.
My jsme se mezitím převlékali do představovacích kostýmů. Vyčkávali jsme na signál, kdy budeme moci jít.
Cítila jsem bolest břicha ze stresu, ale nějak moc nervózní jsem nebyla. Každý z nás se prošel po dřevěné podlaze za doprovodu komentářů paní učitelky Prchlíkové.
Poté přišly na řadu Rockyho baletky v podání Honza, Mára, Víťa, Marek a Aleš. Byli sotva u konce a já už bulela jako želva.
První představení a já už brečela. Super.
Další na řadu jsme přišly my s Charlestonem. Nervozita stoupala, ale i přes to jsem se snažila předvést co nejlepší výkon.
Terka udělala malou chybku, ale jinak se nám to povedlo. Další vystoupení měly na starosti holky. Swing, Rock, Hippie.
S úžasem jsem holky pozorovala a po každém konci jsem řvala jak nejvíc to šlo. Hodně lidí mě i okřikovalo, že moc křičím. Když podpořit, tak pořádně.
Poté jsem přišla na řadu já, Sany a Lucka s Metalem. Opět nám to uvedla paní učitelka Prchlíková a my se rozeběhly pod pódium.
Jemné kroucení hlavou se proměnilo na agresivní cukání a trhání. Bez ohledu na bolest krku. Dojela jsem po kolenou a holky za mnou dělaly co je napadlo.
Sálem se ozývalo pískání a potlesk. Poté bylo disko a spoooustu dalších tanců. Pro mě už však starosti skončili.
Sledovala jsem skoro všechna vystoupení a stále pištěla a tleskala. Všechno to proběhlo tak rychle. Převlékli jsme se do šatů a obleků.
Bylo tu šerpování, ale jelikož 9.A a 9.B, tak se to trochu zvrtlo. Polovina třídy chyběla u pochodu, tak jsme si museli počkat.
Čekali jsme na všechny a konečně jsme vyšli. Šla jsem po boku fajnového kluka Honzíka (xdd). Rozdělili jsme se na dvě řady 9A a 9B.
Začala hrát písnička All of me a já už to nezvládla. Začala jsem až hystericky brečet. Honza mi říkal, ať nebrečím. Ale nešlo to.
Přistoupil k nám bývalý třídní se současnou třídní a předali nám šerpy. Rodiče po nás házeli drobné. Dokonce jsem to schytala do hlavy.
Řasenku jsem měla rozteklou a zrovna jsme se šli fotit se šerpama. Jak dokonalá chvíle. Vyfotili jsme asi 4 fotky. Bylo to moc fajn.
Sesbírali jsme si drobáky a odbelhali se do backstage. Utřela jsem si slzy a šla za černé plátno. Tam hrozně hystericky brečela Lili a já to nevydržela a přidala se k ní.
Brečely jsme v objetí. Tím začala i volná zábava. Seděla jsem na schodech a nepřestávala brečet. Nešlo to zastavit.
Seděla jsem tam sama a nechávala slzy odtékat. Sedl se ke mně Marek a začal mě uklidněvat a rozveselovat účtenkou, že prej 1200 Kč za chipsy.
(Děkuju Holoubku za podporu)
Pak jsme se šli vyfotit do fotokoutku. Mám 4 fotky s těma nejlepšíma (❤). Skoro všichni tancovali nebo už šli domů.
Většina lidí byla s neutrální náladou. Těsně před půlnocí skončil celý program a všichni se rozešli domů...
A tohle byl nejlepší den a večer mého života. Teď už mi tu jen chrápe Terka do uší. Je 2:24 a já dopisuju poslední slova mého dokonalého zážitku.❤
ČTEŠ
Vítejte V Naší Třídě❤
Randomtřídní hlášky,vzpomínky,interview,fotky a tak dále 6.B-9.B 2013-2017 30.6.17 #353 6.7 17 #159