4. Rész

63 6 4
                                    

Anne nekem a.... Khm, szóval a barátnőm. De nem az általános értelemben, hanem... Szóval majd rájöttök. Ő tud mindenről ami engem érint. Jobban ismer mint én saját magam.
- Anne, hogyhogy itt vagy? - kérdeztem meglepetten.
- Miért, baj? - kérdezte riadt tekintettel.
- Dehogy baj. - mosolyogtam rá. - Csak megleptél. Szeretnéd látni Spirey-t és az újoncot? - kérdeztem azzal a mosollyal, amit úgy imád.
- Újonc?- csillant fel a szeme. Ja, igen. Anne nem pszichopata, viszont az anyukája pszichológus. Bólintottam és újra a nyakamba ugrott majd a füledbe súgta: - Nem akarom látni. Nem hozzá jöttem.
- Hát akkor kihez? - kérdeztem érdeklődve. Ő ugyanis körülbelül tizenöt - húsz kilométerre lakik tőlünk. Nem szokott csak úgy, bejelentés nélkül meglátogatni. Általában én megyek hozzájuk és akkor is meg van beszélve.
- Téged. - suttogta engem pedig kirázott a hideg. Imádom mikor a nyakamon érzem meleg leheletét miközben suttog, és ezt ő is pontosan jól tudja. Ezért csinálja. Ahogy érezte, hogy végigfut rajtam a hideg, elnevette magát.,,Azokat a gödröcskéket!" Beharaptam a szám és a vállára rakram mindkét kezem. A mögötte lévő ágyra löktem, ahova hanyatt is esett. - Ilyen korán? - kérdezte mosolyogva.
- Dehogy. - nevettem és azért a csípőjére ültem. A kezét megfogva kulcsoltam az én ujjaimat az övéire és a nyakába fúrtam a fejem. - Sokáig nem találkoztunk. - suttogtam. Hát, igen. Körülbelül egy hete volt, amikor átmentem hozzájuk. Nekem az sok idő, főleg ha róla van szó.
- Igen. - helyeselt majd kihúzta a kezét az enyémből és magához húzott. Mosolyogva a szemembe nézett mire én az ajkaim az övére tapasztva egy puszit leheltem rá. Elmosolyodott és magától eltolva, még mindig vörös fejjel szólt: - Megyek csinálok kávét aztán üsd le Spirey-t, mert ütlegeli a padlót.
- A faszkalap!-kiáltottam és lesétáltam az alsó emeletre majd az ágyat elhúzva sétáltam le a pincébe.
- Spirey, te utolsó... - kezdtem volna bele aztán megláttam ahogy az újonc szökni próbál és démoni kacajt hallattam. - Ez volt életed legrosszabb döntése. - mosolyogtam a szemébe.

My Pretty Little PsychoDonde viven las historias. Descúbrelo ahora