Anna tittade på skärmen igen. Hoppade den verkligen? Hur kunde den göra det? Det var inte första gången datorn började bete sig konstigt när hon undersökte Vatikanen och deras säkerhetspolis Opus Deis förehavanden. Det var som om de visste exakt vad hon läste och skrev? Hon kunde inte undgå att bli obehaglig tillmods. Hon visste att någon kontrollerade varje bokstav hon skrev och läste och det kändes som varje andetag hon tog, men hon visste inte vem eller vilka den eller de var? Eller varför? Det hade känts sinnessjukt de första gångerna hon blev övertygad om det. Vad hade hon gjort? Hon var varken känd eller betydelsefull på något sätt? Det var länge sedan hon slitit sig ur klorna från både sin mor, sitt ex och Anton som stalkat henne dag och natt och kanske hällt råttgift i maten han gav henne. Anton hade verkligen skrämt upp henne när han sagt att hans dator också var kapad och en bild på en taliban kommit upp på skärmen innan datorn stängts ned, med budskapet "Vi väntar på dig Peter". Att de visste hans riktiga namn innan han blev adopterad tydde på att de rotat ordentligt. Anna visste inte då om han hittade på detta för att spä på hennes rädsla eller om radikala islamister verkligen var efter henne? Det fanns ett par i hennes bekantskapskrets som passade profilen, särskilt en IT-kunnig vän från Pakistan hon misstänkte smugglade heroin också. Han hade också stalkat henne förr och låtsats vara någon annan. I hans undercover profil hade han taggats bland femtio andra muslimer hur man spårar en mobil i Pakistan. Varför blir man taggad i ett sådant inlägg? Spårade han hennes? Hon hade undersökt profilerna noga och de verkade hylla ISIS med en massa bilder och videos med våld och deras flagga eller den Palestinska.
Anna försökte läsa på skärmen trots att den hoppade. En katolsk präst i Chile hade äntligen tagits bort av Vatikanen. De hade känt till hans sexuella övergrepp mot barn sedan många år tidigare men inte gjort något. Skandalerna duggade tätt nu. Det verkade som om vissa människor sökte sig till yrken där de kunde begå övergrepp? Några av de mest elaka människorna verkade låtsas som om de var Guds ställföreträdare på jorden? Som en sann ulv i fårakläder. Det var verkligen dags att de tvättade sin smutsiga buk. Att sopa övergrepp under mattan och förstöra barns liv för evigt under täckmanteln av en prästkappa var inte något Anna tänkte låta dem komma undan med. Hon letade upp flera andra relaterade poster med övergrepp och skrev en lång kritisk text till och delade den på sina sociala medier innan hon gick ut i solen med en kopp kaffe. Hon satte i stolen och pustade ut. Hon behövde rensa hjärnan lite för att försöka förstå hur allt hängde ihop. Blackwater verkade vara involverade i det mesta och utbildade allihopa att döda. Var det Vatikanens armé av legosoldater eller Jesuiternas? De verkade inte särskilt trevliga och hade mer än en gång setts över döda Syrier som kämpade för Assad. Det skulle inte förvåna henne om det var de som startat kriget för att störta Assad. Han var inte särskilt förtjust i vare sig i USA, Petro-dollarn eller Rothschilds strävan att ta över deras centralbank. De enda länderna i världen ssagt nej till Rotschild var de som haft krig. De var fullständigt maktgalna psykopater precis som ISIS. Varje gång hon tänkte på dem fick hon kalla kårar. De var monster. De dödade folk som de gjorde i Jesuiteden. Fullständigt sinnessjuka och hjärntvättade. Hur kunde de ligga vägg i vägg med De Vita Hjälmarna i Syrien? Hon var nästan övertygad att Blackwater, Isis och de Vita hjälmarna var en och samma sak och styrdes av samma människor. Att ISIS Rothschilds, Mossad och Israel var djupt insyltade med varann stod helt klart då Ryssland via satellit fotat flera Nato -kolonner röra sig obehindrat i ISIS -kontrollerade områden och t om räddat några av dem innan Ryssland bombat dem. Ryssarna lyckades tillfångata en ISIS officer med Davidsstjärnan tatuerad på bröstet. Det kunde inte bli mycket tydligare än så. Annas tankar avbröts av telefonen.
- Anna
- Bona sera bella signorina
- bona sera Signore! Hur är det i den heliga staden?
YOU ARE READING
The Teacher
ParanormalAnna was a talented dancer, teacher and respected businesswoman. After her husbands tragic death, she has to fight not to loose everything, and above all, her mind. She blames herself and struggle to keep her heart and soul pure. To keep the dark th...