Mă numesc Elize Aaron dar toți îmi zic Ely ,am 17 ani peste 3 luni fac 18,nu prea mă bucur...O poza mai sus cu mine,sunt roșcată,ochii negri,am câteva tatuaje...Părinții mei se cearta in fiecare zi,și îmi e frică că vor divorța.Ei se iubeau dar mama are un bun prieten iar tata crede că il inseala,nu cred că mama ar face așa ceva.Se cearta de câteva luni și eu nu mai suport ,din cauza lor m-am pus pe fumat ,chiar am intrat în depresie,am inceput sa stau mai mult cu băieții,sa ascult rock...
Trrrrr se aude ceasul
-Ora 06:30 pff,ce somn îmi e....
Aud niste sunete și cobor din pat,merg încet pe podea si...Ca de obicei părinții mei se cearta,nu e ceva nou pentru mine.
Mă duc să îmi fac rutina .După ce termin mă uit în oglindă:
-Fi tare Elize (mă prosteam)
După ce mă îmbrac și mă machiez ,îmi iau un măr și atunci intra mama mea cam tulburată:
-Hey Ely
-Hey mami,sa întâmplat ceva și unde e tata?
-Cum sa-ti spun...Apropo azi nu mergi la școală...
-De ce?
-Trebuie sa-ti faci bagajele ,vom pleca
-De ce mama!?
-Eu cu tatăl tău...Am..Am divorțat..Ne pare rău pentru tine,dar mergem în New York la mătușa ta Petunia,o sa-ti placa
-Mamă de ce ați făcut asta!!(incep să plâng)
Fug in camera mea și încui ușa.Mama vine după mine și tot mă strigă.Nu raspund....
Peste 10 minute se lasă o liniște și văd cum lacrimile curgeau pe fața mea.
-Bine Elize ,fi puternica,ridicate poți trece peste asta!Îmi spun eu și mă ridic și îmi fac bagajul...
*După o ora*
Cobor jos și o vad pe mama cu niste valize:
-Plecam mama?
Ea îmi zâmbește sec și mergem spre aeroport .
-Adio Anglia !...Iar avionul pornește .Sper sa va placa povestea :))
CITEȘTI
Viața mea...
AdventureMă numesc Elize Aaron și am 17 ani și de abia m-am mutat in New York pentru că părinții mei au divortat... Si de aici voi avea multe aventuri ...