Amintirile imi vor ramane...

86 9 0
                                    

Drumul in avion o fost foarte foarte plictisitor.In Anglia aveam un prieten pe nume Jack eu ii spuneam Jocker ,și sincer il iubeam până când destinul ne-a despărțit.La grădinița mi-a dat primul sărut iar eu m-am rosit,încă nu pot uita acel moment. In clasa a 5-a mi-a oferit niste flori,erau narcise dar mi-a dat 4 ca la mort😂,doamne ce zăpăcit mai era.In clasa a 7-a sa făcut roșcat că mine iar eu i-am dat porecla ,,Morcovel" .Când 2 fete m-au jignit,eu am fugit iar el a venit după mine și mi-a prins mana și mă îmbrățișat strâns tare de tot.Sa nu mai vorbim de pătrățelele lui,merge la sală😍.Bine,bine îmi place de el...Și acum n-am cum sa i spun ce simt pentru el din cauza părinților mei.Le mulțumesc...
-Mamă când ajungem?
-Nu mai durează mult...
-Mbine...
În Anglia aveam o prietena pe Nume Alice,eram cele mai bune prietene.Era blonda cu ochii verzi eu ii spuneam Aly. Ely și Aly cam rimează :)). Mi-e dor de ei,părinții îmi distrug viața..😭
Avionul coboară
-Draga mea am ajuns☺
-Wow! Erau atâtea blocuri și câți oameni ,m-aș fi putut rătăci pe aici .
Incepem lua un taxi ,un autobuz,alt taxi,și ajungem la un hotel de 4 stele...Bunicel :)). Ajungem in camera noastră și mă fac comoda.Dormitorul meu era alb cu un pat de lemn și cearșafuri albe și o priveliște minunată..
Incep a despacheta și găsesc o poza cu prietenii mei...
-Oare de ce am luat și asta?
-Mda vorbesc singura..
Și îmi ia 2 ore până termin.Mama plecase să mă înscrie la școala,iar mătușa Petunia trebuia să vină.Imi fac un sandviș sa mănânc și adorm pe canapea..😴

Viața mea...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum