İki gencin birbirine değen dudaklarının arasından çıkan sıcak nefesler aralarında kıvılcım çıkmasına neden oluyordu. İkiside birbiri için yanıyor, vakit kaybetmeden hızlı davranıyorlardı.
Sehun, öpüşlerinin aksine yavaş bir şekilde Chanyeol'u geriye doğru iktirip uzerine yerleştiğinde, Chanyeol boş durmadan ellerini üstündeki gencin sıkı kalçalarına yönlendirdi ve kendine doğru sertçe bastırdı. Bu haraketi ikisininde inlemesine neden olmuştu.rapluvshun, bir paragrafa yorum bıraktı.
▼
rapluvshun: UTANDJDM TANRHMSehun, Chanyeol'un dudaklarına son kez tutkulu bir öpücük kondurduktan sonra kendisini deliğe doğru konumlandırdı ve gözlerini ondan ayırmadan sert bir şekilde kendisini içine doğru itti.
Chanyeol, aniden içini dolduran acıyla gözlerini sıkıca kapatıp Sehun'un dudaklarına doğru inledi.rapluvshun, bir paragrafa yorum bıraktı.
▼
rapluvshun: Bu cidden...rapluvshun: Uthnç verrici
Mesajlar
smutlovingwriter: Eğer yazdıklarımdan cidden rahatsız oluyorsan okumamayı dene, ahmak.
smutlovingwriter: Senin aptalca yorumlarını görmek zorunda değilim
smutlovingwriter: Ayrıca,
smutlovingwriter: Yazmayı öğren gerizekalı, dışarıdan bakılınca kendini çekerken mesajlaşan ergenlere benziyorsun.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wattpad:sekai
FanfictionKim Jongin wattpad'de erkek×erkek çift hikayeleri yazan bir yazardı Oh Sehun o hikayelerin baş kahramanı bir rapperdı 290417×070817