Jag lutade mig bakåt efter Benjamin och vi kysste varann, det var akward men en annorlunda känsla som jag aldrig hade känt förut. Jag hade blivit kysst av en kille förut när jag gick i tvåan men då var jag liten och det va inte lika seriöst och speciellt då. Jag kommer ihåg att jag kysste killen Anton som gick i vår klass trean men som flyttade sen ett år efter i trean och han var inte så populär bland tjejerna och så, i tvåan så spydde han efter han hade trillat i från ett träd på rasten. Det va så äckligt och det kommer jag aldrig att glömma bort eftersom att det var så äckligt.
Jag såg att Benjamin log mot mig som om han var intresserad, men vem skulle vara intresserad i en tjej som mig. Efter vi hade kört sanning och konka i en lång stund så gick vi tjejer och borstade oss och gick till var sitt rum och la oss. När jag låg där i sängen kunde jag inte sluta tänka på när jag kysste Benjamin det är ju så att jag inte är kär, eller han kanske bara kysste mig för att vi körde sanning och konka. Dessutom är han nog inte den rätta killen för mig kanske, han kanske inte ens vill vara tillsammans med mig.
När jag låg där och tänkte på Benjamin och tänkte på när vi körde sanning och konka så kommer Benjamin och lägger sig. Innan han precis ska krypa in i sitt täcke så kollar han på mig som om jag vore ett monster.
- oh förlåt jag såg inte att du låg där, jag trodde att du var hos de andra tjejerna.
- jaha men det är jag tydligen inte säger jag och kollar på honom skenerat och tyst.
- God natt då säger han och kollar på mig. Jag vänder ryggen mot honom och somnar om.15 minuter senare DUNSS!!! DUNSS!!
Jag vaknat av att jag hör ett stor smäll i korridoren. Jag reser mig fort upp ur sängen. Snart tar det inte alls långt tid innan Benjamin och Melker vaknar också av ljudet.
- Vad var det ? säger jag skräckslaget
- Jag vet inte det låter som om det kommer från köket? säger Benjamin andfått och kollar på Melker, Killarna reser sig upp från sängen. fast jag är så rädd så reser jag mig också upp Benjamin går först eftersom att han verkar vara modigast av alla oss tre antar jag. Vi går till köket fort och det första vi ser är två killar som verkar vara två tre år äldre en oss tonåringar antar jag, som bär på varsin svart råna luva. Dem rotar i lådor och tar någonting jag ser inte vad det är dem tar eftersom att det är mitt på natten och det är mörkt i köket.
" hämta en vuxen nu!" skriker Benjamin till Melker medan jag står bakom Benjamin.
" Vad gör ni! skriker Benjamin, Benjamin hann inte i fatt dem dem springer med sina säckar in i den mörka skogen. "FAN OCKSÅ!!" Skriker Benjamin och stampar med ena foten i marken. Melker kommer springandes ut med en av ledarna
- det var två killar som tog saker från köket och sprang iväg, vi Hann inte ifatt dem säger jag till ledaren som står bredvid mig.
- jag ringer till polisen direkt på morgonen imorgon okej. Kom in nu och sov så tar vi vuxna hand om det.Vad tyckte ni om detta kapitlet då, det hände mycket i den här delen nu. Jag hoppas ni tyckte om och forsätter läsa min bok❤️
YOU ARE READING
Sommarkollot
RomanceSandra 16 år ska äntligen få sommarlov och börjar på ett sommarkollo det här sommarlovet, träffar hon nya kompisar och har det bästa sommaren helt enkelt. Men när hon är på det här sommarkollot så träffar hon en speciell person som förändrar hela he...