Chapter 9

104 6 0
                                    

POV Zayn

Ik voel me zoo schuldig tegenover Perrie. Als ze hier achter komt weet ik gewoon dat ze me niet gaat vergeven, maar ik kan niet anders. Als ik er iets tegen zou kunnen doen had ik het allang al gedaan. 

Ik zie hoe vredig ze ligt te slapen. Nu is ze vredig, maar als ze wakker is... pfff, je wilt niet weten hoe erg ze je kan vernederen, pijn doen. Altijd heb ik gedacht dat ze een onschuldig, lief meisje was die geen vlieg kwaad kon doen. Maar niets is wat het lijkt en daar ben ik ook achter gekomen. Wat ik weet is dat het niet langer zo verder kan, wat ik ook weet is dat ik het Perrie toch een keer moet vertellen. En dat is mijn main zorg nu. Hoe ik het haar ga vertellen, maar niet any time soon. Ze is net pas van mij en ik ga haar dit niet nu al aan doen.

POV Perrie 

Ik zit op me kamer en ik maak me een beetje zorgen om Zayn. Hij heeft sinds starbucks niet meer gebeld of gesmst of het wel gelukt is bij de jongens daar. Als hij niet de als eerste smst doe ik het toch gewoon. (z= zayn, p= perrie)

p: Hey handsome, ist gelukt bij de jongens? Bij mij denken ze dat we een meidenavond gaan hebben ;p. Can't wait 2 c u again xx P

Na een tijdje heb ik nog geen antwoord. Nu begin ik me echt zorgen te maken. Maar ik wil niet "dat overbezorgde vriendinnetje" zijn. Dus ik besluit maar weer naar beneden te gaan. Als ik beneden ben zie ik dat de meiden er niet zijn. Ze hebben een briefje op het keukeneiland neergelegd;

Hey babe, we zijn even naar huis. Opfrissen en omkleden enzo voor ons meidenavondje xx Jesy, Jade en Leigh 

Ik kijk op de klok en zie dat het '4.53 PM' aangeeft. Ik besluit me maar eens klaar te gaan maken. Ik loop naar boven, pak schone undies en een BH en ga naar de badkamer. Ik zet de douche aan, trek mijn kleren uit en stap eronder. Na zo'n 15 min heb ik er wel genoeg van en stap ik er weer onder uit. Nadat ik me heb afgedroogt en aangekleed loop ik naar mijn kamer. Gewoon in mijn undies omdat het kan. Als ik in mijn kamer ben zie ik dat ik niet alleen ben. Zayn zit op mijn bed met een grijns op zijn gezicht. Ik zie zijn ogen naar mijn lichaam dwalen en merk dan pas dat ik in mijn undies voor hem sta en hij mij gewoon zit bekijken. "ZAYN!!!!" schreeuw ik. "What are you doing here?? How did you come in? Where were you?" "Wowwowow, babe 1 vraag per keer. Al is het moeilijk om op te letten als je er zo bij staat." antwoord hij. Ik begin echt heel erg te blozen nu. Ik loop naar mijn kast en pak een oversized hoodie eruit. "Oke, nu de eerste vraag. Wat doe je hier?" Hij lacht om mijn reactie. "Mag ik mijn princess niet bezoeken?" "Natuurlijk mag dat, maar ik had je hier niet verwacht." "En om gelijk je 2e vraag te beantwoorden. Je hebt een heel mooi raam daar dus het is makkelijk om binnen te komen" grijnst hij. "3e vraag: waar was je ?" "Ik zei toch dat ik een meeting had in de studio" Oohja, stupid me. Heb ik hier zitten stressen, zat hij gewoon in de studio.

"Zayn, heb je de jongens al gevraagd of niet?" 

"Nee, maar ik ga het nu doen. Ik kom zo terug." en hij loop mijn kamer uit.

Ik loop naar mijn inloop kast en pak een high-wasted jeans en een tanktop voor er boven. Daarna loop ik naar de badkamer, föhn mijn haar en doe mijn make-up. Niet veel, gewoon eyeliner, mascara, blush, en een beetje lipgloss. Ik loop naar mijn kamer. Zayn zit op mijn bed te wachten. Als hij merkt dat ik in de deuropening sta, staat hij snel op en loopt hij naar me toe. Hij zoent me vol op mijn mond. Onze lippen passen perfect op elkaar. De zoen is vol passie en lust. Ik grijns door de zoen heen en trekt zich terug. "You look amazing babe". Ik bloos ook echt elke keer als hij 'babe' zegt. "Ik ga naar huis. en ga dan samen met de jongens naar nando's toe. Ik zie je daar he?"  Ik knik en hij geeft  me nog een kus. Samen lopen we naar beneden. Ik laat hem uit en ga naar de woonkamer. Het is bijna half 6 dus bsluit ik maar tot de meisjes komen even tv te kijken. Ik zap wat door de kanalen heen en kom zo terech bij celebrity news. Als ik goed kijk zie ik dat ze het over mij en Zayn hebben. Ik doe het geluid wat harder en hoor wat ze zegt. :

Oke dan nu heel ander nieuws. Namelijk Zayn Malik is gespot vanmiddag met Perrie Edwards van de girlband Little Mix. Waarschijnlijk hebben ze elkaar ontmoet tijdens de XFactor finale toen Perrie en haar band daar moesten strijden tegen Marcus. Ze hebben gewonnen en hebben nu platencontract bij SYCO getekend. Betekend dit een nieuw Hollywood koppel of niet?

Shitttt!!!!!! De meiden moeten dit echt niet gaan zien anders is het hele idee verpest. Dit word nog eens wat....

-----------------------------------------------------------------------

Hii beautysss ,

Hier is hij dan zoals ik had beloofd. luvyouu 

xx Nasrin (Vote,Comment,Follow?) :)

Strong Enough? (One Direction/Little Mix fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu