Taehyung..
10:26
✔️✔️Nu te supăra pe mine..
10:30
✔️✔️Bine, mergi pe seen.
10:45
✔️✔️
________________________________Băiatul oftează zgomotos, parcă regretând că nu îi răspunse. Dar avea nevoie de puțin timp singur, numai el cu el.
"O ieșire în parc... Ce se poate întâmpla rău?"
Își ia doar cheile, masca și un hanorac, care îl va pune pe el când va păși pragul ușii. Un gând îl îndemna să verifice telefonul, dar își ia repede gândul și îl lasă pe măsuța din bucătărie. Pentru câteva ore vrea să uite de el, pentru a-și putea pune gândurile în ordine.
Parcul era foarte liniștit. Asta îl făcea pe băiat să se simtă mai bine ca niciodată. Copacii cu flori de cireș roz ce îl înconjurau, vântul ce adia molcom pe față și liniștea mormântală dar nu inconfortabilă, parcă era într-o poveste frumoasă de dragoste.
"Hyung..."
După o pauză lungă în care doar a stat și s-a holbat la cer, își amintește de propoziția neterminată.
"Te iubesc..."
"Aishh, ce prostii spun... Nici nu știu dacă el e cel din poze. Și nici sentimentele nu sunt reciproce, la naiba."
________________________________
Chat Taehyung🔴
________________________________Taehyung, îmi pare rău.
12:12Sunt un idiot și nu merit o persoană
așa bună ca tine.
12:12Doar uită de mine și trăiește-ți viața.
12:13________________________________
Blocați utilizatorul Kim Taehyung?
[DA] [NU]
[DA]✔️
CITEȘTI
нαι ѕα мєяgєм ℓα υи ѕυ¢ /тαєgι\
Разное"Hyung, mi-e sete." "Oh, serios?" "Da..." "Un suc de căpșuni, vă rog!" //TERMINATA//