Azi a fost cea mai tare zi.Am intalnit un super baiat pe net.
Il cheama Vlad are ochi caprui si parul brunet.Este foarte drăguț.
Primesc un mesaj de la acest Vlad
-Hey!
-Hey!
-Ce faci?
-Bine tu?
-Bine.De unde esti?
-Din Los Angeles,tu?
-Si eu! Cati ani ai?
-16,tu?
-17
-clasa a 10?
-Da😂😂
-Fain
- Mda.
-Fain
-Ai vrea sa ne intalnim la mall?
-Da
-Atunci ne vedem sambata la ora 18.
-OkImi placea de Vlad dar nu stiam ce simt,cand m.a intrebat daca vreau sa iesim in mall pe deo parte vroiam pe deo parte nu.
Era sambata asteptam cu nerabdare sa se scurga timpul.Am inceput sa ma pregatesc pentru intalnirea cu Vlad.Eram imbracata intr.o tinuta mai simpla dar aratam foarte sexy.Am inceput sa ma machiez iubesc sa fac acest lucru.
Se scurse timpul era ora 18 eram foarte entuziasmata.Am ajuns la mall si tot il asteptam pe presupusul Vlad dar el nu aparea.
Cred ca l.am gasit,este el, sper sa fie el. L.am gasit.
Si a inceput conversatia:
-Hey
-Hey
-Tu esti Vlad?
-Eu sunt Denis dar ma mai cheama si Vlad dar spunemi Denis te rog.In perspectiva lui "Vlad"
Eu nu sunt Vlad dar nu pot sa pierd asa bunaciune💜❤In perspectiva mea
Oare el este sper ca nu am gresit😱😱Dupa catva timp adevaratul Vlad a ajuns la locul stabilit dar ghici ce ii vazu pe cei doi Denis se da la Miruna.
In perspectiva lui Vlad
Nu pot sa cred eu chiar o iubeam.De ce doamne fix mie.Miruna presimtea ca nu este ceva in regula dar nu ii pasa.
Dupa cei doi au inceput sa se intalneasca in fiecare zi si ea se simtea din ce in ce mai bine cu Denis
Iar Vlad a decis sa plece din oras pentru as mai reveni din socul care l.a avut.
Dintr.o data ii suna telefonul Mirunei
-Hey,ce faci Mirunica?
-Da stau tu
-Si eu la fel,am vrut sa te intreb ceva
-Zi
-Vrei sa fim impreuna?
-Nsh ma mai gandesc
-Ok dar vrei sa ne vedem azi la cafeneaua de dupa colt?
-Da si o sa vorbim acolo
-Ok,pa
-PaConversatie terminata.
Deci acum o sa ma pregatesc de plecare.O sa imi iau o tinuta mai simpla.
Dupa cateva minute de mers....
-Buna
-Buna
-Ce faci?
-Bn tu
-Bn
-Apropo vroiam sa iti zic ca vreau sa fiu cu tn esti un baiat super de treaba si sa sti ca ma simt foarte bn in jurul tau.
-Yeyyyyy de mult am asteptat sa imi zici asa ceva te iubesc pitico.
-Si eu bby.Dintr.o data suna telefonul era Cristina .
-Hey
-Hey
-Da ce faci?
-Stau tu
-Stau
-Deci vrei sa facem petrecere in pijamale?
-Da la mn ne vedem
-Ok ne vedem disera
-Pa
-Pa
To be continued........Sper ca va placut si acest capitol.❤💙💚💛💜