O zi linistita

62 17 1
                                    

Trebuie sa ajung la cafeneaua de dupa colt aici trebuie sa ma intalnesc cu Denis.

Dupa cateva minute de mers......

-Hey
-Nu ca "hey".....eu nu am venit aici sa te salut pana aici a fost ne despartim.
-Scumpo ce ai patit?
-Nu ma lua pe mn cu "scumpo" pana aici a fost ne despartim
-Imi poti explica si mie dc?
-Bun o iau cu calm....pai tu te.ai dat drept Vlad cand pe tn nu te cheama Vlad eu trebuia sa ma intalnesc cu altcineva.
-Scuzama dar nu puteam sa te pierd esti asa de frumoasa.
-Nu te mai lingusi pe langa mn ca nu iti merge......macar daca aflam de la tn poate era altceva dar trebuie sa aflu de la alti.
-Spune.mi de la cine ai aflat ii sparg eu fata la ala.
-Poate ti.o sparg eu inainte....nu conteza de la cine am aflat.
-Iartama te rog.
-Nici un te rog nu mai am ce vorbi cu tn pa.....Si Miruna pleca furioasa de la masa.
-Ok eu ori cum nu o sa te pot scoate din minte.

Nici nu stiu ce sa fac sunt atat de nervoasa incat imi vine sa sparg ceva.Dar asta este viata mergem inainte.

Dintr.o data imi vibreaza telefonul.Primesc un mesaj de la Vlad.

-Vrei sa ne vedem azi la ora 15 in parcul central?
-Sigur ne vedem acolo.....pa
-Pa

Sunt foarte entuziasmata Vlad m.a invitat in parc sper ca el sa imi aduca din nou zambetul pe buze.

Timpul se scurge mai este o ora.Incep sa ma pregatesc.Ma voi imbraca mai elegant....imi iau o rochita rosie,o pereche de tocuri rosi,ma voi farda putin...nu vreau sa arat ca un clovn.

Aud o bataie in usa ghici cine e Denis.

-Ce mai vrei acum?spusem eu furioasa.
-Vreau sa imi cer scuze....ti.am adus un buchet de flori sper sa iti placa sunt doar trandafiri preferati tai.
-Nu am nevoie de florile tale...si ii dadusem cu florile in cap.
-Ok daca tu faci asa sa sti ca renunt.
-Asa bn faci deoarece si eu am renuntat la tn...apropo eu am pe altcineva.
-Ceeee!!!
-Ce ai auzit....si ii inchisem usa in fata.

In sfârsit am scapat de dobitocul asta.....acum pot sa plec linistita la intalnirea cu Vlad.

Vlad statea pe banca unde m.am sarutat prima data cu Denis il voi ruga sa plecam de aici este un loc numai pentru oameni prosti.

-Hey
-Hey
-Ce faci?
-Bn tu
-Bn
-Vreau sa te rog putem pleca din locul asta?
-Dc?
-Locul asta imi aduce aminte doar de amintiri nasoale......este locul in care m.am sarutat prima data cu Denis.
-Atunci imi pare rau hai mai bine sa schimbam locul sau sa ne plimbam?
-Da mai bine ne plimbam.
-Apropo buchetul asta este pentru tn.....am ales lalele deoarece tu areti ca o lalea.
-Vai iti multumesc nu trebuia sa te deranjezi.

Si Vlad ii dadu un sarut dulce pe obraz.

Deci nu pot sa cred mi s.a indeplinit visul.Este cea mai tare ziiiii ever......

To be continued........

Sper ca v.a placut si acest capitol❤

Miruna❤💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum