☁☁

33 10 2
                                    

♥Kolejna nominacja od _UnoMomento_


1. Masz szansę przerobić fabułę oryginalnej Soy Luny na czyjeś FF. Które byś wybrała i dlaczego?

Z zakończonych - Twoje "Szczęście dla Luny"♥ Dlaczego?

• Było to pierwsze ff, w którym się zakochałam♥

• Na pierwszym planie jest Lumón♥

• Przedstawia piękną historię, przy której można się naprawdę wzruszyć, ale i w niektórych momentach dosłownie rozpłynąć☺

• Wciągająca fabuła trzymająca w napięciu do końca☺

• BO JEST TO ARCYDZIEŁO♥


A z niezakończonych:

"Hey! I talk with YOU!" ~ Reina_De_Patines

• Piękna historia o przyjaźni.

• Również ciekawa fabuła.

• O Lumónie♥

Nieważne jak się zakończy i tak będę kochać♥


Historia Lumóna według Serdelciooo

W pierwszej części nasz Lumón pokonuje wiele przeszkód i dopiero pod koniec robi się z nich para, ale druga część... To jest dopiero! Lumón, Lumón i jeszcze raz Lumón!♥ Co zdanie rozpływam się od nowa... Cudo♥


2. Kakao, kawa, herbata, a może coś innego?

Kawa odpada na starcie... Blee...

Herbata czy kakao? Hmm... Herbata, ale tylko zrobiona przez moją babcię♥ A kakao tylko na zimno♥ Dlatego ostatecznie wybieram... Shake Bananowy z przepisu mojego dobrego kolegi xD


3. Opisz swój najlepszy dzień w życiu :D

(Odpowiedź skopiowana z innej nominacji☺)

Nie pamiętam, czy już jakiemuś dzionkowi z przeszłości nadałam miano najlepszego, ale najpiękniej byłoby tak...

Jest lato, budzi mnie śpiew ptaków, a ja wstaję wypoczęta. Okazuje się, że jest szósta rano, więc mam przed sobą cały dzień na robienie tego, co lubię. Jestem sama w domu, rodzice i brat wyjechali nie wiadomo gdzie i wrócą dopiero za dwa dni. Włączam muzykę, swoją ulubioną playlistę i zaczynam układać swoje rzeczy. Kiedy wszystko już jest na swoim miejscu, a playlista dobiega końca, postanawiam przejść się na spacer. Zabieram swoją ulubioną książkę,ciastka, coś do picia i wychodzę z domu. Zmierzam w stronę małego lasku, towarzyszą mi motyle i śpiew ptaków, jest bardzo ciepło, ale można poczuć lekki wietrzyk. Siadam sobie pod drzewem i zaczynam czytać jedną z moich ulubionych lektur. Około godziny piętnastej wracam do domu. Postanawiam upiec ciasto☺ Śpiewam sobie coś pod nosem, urabiając je. Kiedy jest już gotowe, robię herbatę i razem z kawałkiem mojego wypieku idę przed telewizor, by obejrzeć odcinek mojego ulubionego serialu. Jakiś czas później postanawiam wziąć długą, aromatyczną kąpiel, w tle leci sobie jakaś nastrojowa muzyka. Potem kładę się do łóżka, łapię za telefon i zaczynam rozmawiać z jedną z moich wattpadowych siostrzyczek. Tuż przed snem sprawdzam czy Michael nie dodał nowego zdjęcia na insta i wreszcie kładę się spać.

Zbyt piękne, by było prawdziwe... xD


4. Ułożyłaś kiedyś kostkę Rubika?

Taa, napewno... Może jedną ściankę, po kilku dniach...


5. Znasz może Lele Pons?

Widziałam kilka filmów na YT z jej udziałem, ale tylko tyle :/


6. Jak sobie mnie wyobrażasz?

To akurat jest dość dziwne, ale...

Jak mówię sobie UnoMomento, to widzę taką dość wysoką brunetkę, z jasną cerą i ciemnymi oczami, ubraną całą na czarno.

Ale kiedy mówię Andrea... Wtedy widzę średniego wzrostu, rudowłosą dziewczynę z niebieskimi oczami (czyli mniej więcej tak, jak siebie opisujesz), ubraną raczej w coś jaśniejszego, jakąś zieleń (?)

Masz jakąś podwójną naturę...


♥Dzięki Andrea♥

★ Nominacje ★Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz