💜

19 9 9
                                    

♥Nominowała mnie oliipati

(Poniekąd sama wyprosiłam tą nominację, ale ciii...)

1. Masz zwierzaka? Jeśli tak, to jakiego?

A mam☺ Foko-psa Pikusia i agamę brodatą Agatę/Franka

2. Wymień swoich idoli.

Robi się☺

Michael Ronda 

Karol Sevilla

Sterling Knight

Colin O'Donoghue

(Pewnie to się zmieni za kilka lat, ale na chwilę obecną tak się prezentuje moja lista)

3. Jaką książkę czytałaś ostatnio. Na wattpadzie i  taką papierową.

Na wattpadzie ostatnio zaczęłam nadrabiać  "Hey! I talk with YOU!" ~  CathRonda_ 

A papierową "Jak działa Księżyc" ~ Yasmin Boland

4. Eres czy Valiente?

Chyba raczej "Eres"☺

5. Znasz 4Dreamers?

Coś o nich słyszałam, ale nic o nich nie wiem...

6. Co byś zrobiła, gdyby Simón okazał się być fałszywy? W sensie, gdyby bawił się uczuciami Luny. (Tak, wiem, że tak nie jest, ale cóż. Musiałam o to zapytać)

To bardzo ciekawe i oryginalne pytanie☺

Co bym zrobiła? Hmm... 

Pewnie przez kilka pierwszych chwil zaraz po dowiedzeniu się siedziałabym z otwartą buzią i próbowałabym przekonać samą siebie, że to nie jest prawda.

Gdyby to już do mnie dotarło, rozpłakałabym się, nie mogąc uwierzyć, że  S I M Ó N,  nasz kochany, wspaniały Simón, był zdolny do czegoś takiego. 

Później zadzwoniłabym do swojej przyjaciółki i opowiedziałabym jej o wszystkim. Ta stwierdziłaby, że jestem nienormalna i by się pewnie rozłączyła xD Więc zadzwoniłabym jeszcze raz, żeby ponowić swoją łzawą historię o złamanym sercu.

Totalnie zryłoby mi to psychikę, więc pewnie "nosiłabym żałobę" przez kilka dni, może nawet miesięcy, kto wie... Chodziłabym struta jak po kacu książkowym...

W ostateczności pożegnałabym się z serialem, wszystkimi plakatami, zdjęciami i tym podobnymi rzeczami, chcąc jak najszybciej zapomnieć o tej wielkiej pomyłce mojego życia.

7. Napisz fakty o sobie.

Cóż... nie podałaś ile, więc napiszę tyle ile przyjdzie mi do głowy☺

- Lubię szydełkować

- Mimo że mam 18 lat wciąż wyczekuję najnowszych filmów Barbie

- Wróżę z kart

- Uwielbiam "Zaplątanych" i ogólnie wszystkie filmy z księżniczkami Disneya

- Na co dzień słucham muzyki latynoskiej i ogólnie hiszpańskojęzycznej  (poczynając od reggaetonu na rapie kończąc)

Wyszło pięć. Chyba wystarczy...

8. Gdybyś miała szansę pojechać i zobaczyć, jak nagrywają Soy Luna 4 i mogłabyś zabrać ze sobą jedną osobę, to kto by to był?

Pewnie moja przyjaciółka. Nie interesowałoby ją to za bardzo, ale chciałabym, żeby mi  towarzyszyła, bo oprócz niej nie mam nikogo.

9. Pies czy kot?

Trudne pytanie... Sama mam psa, więc chyba wybieram psy... Jednak w przyszłości pewnie będę miała raczej kota, ale to tak na starość☺

10. Postaraj się nominować 5 osób.

Ok, postaram się zobaczymy, czy mi wyjdzie.

Nominuję

CathRonda_

Ciebie, oliipati 

alittlesatan

I chciałabym wymienić jeszcze  YoSoyKarolina13 i BrakWenyNaNazwe ale Wy dziewczyny nic nie piszecie, więc pewnie raczej jej nie zrobicie...

Waszym zadaniem będzie wstawienie minimum 10 zdjęć (wiadomo, że może być dużo więcej☺), które najlepiej obrazują Was, wasze pasje itd. Możecie też je jakoś skomentować, wytłumaczyć, dlaczego to, a nie inne zdjęcie. Nominujcie do tego zadania 3 osoby, a w mediach wstawcie "piosenkę na dzisiaj". 

Powodzenia♥

♥Dziękuję za pytanka♥

★ Nominacje ★Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz