נקודת מבט אליאור:
"קומי קופה.... קומי נוו... קומי יש בית ספר" שמעתי את אביאור אומר לי ואחרי זה הרגשתי מים?
"מה אתה מטומטם?" "את מאחרת" אמר לא מתייחס למזלי יש להגיד לקללה שפלטתי עליו, "שיט" נעמדתי על הריצפה הקפואה תוך כדי שאני מעיפה את אביאור מהחדר ומתחילה להתלבשלבשתי גינס ארוך בצבע כחול בהיר עם קרעים וחולצה קשירה לבנה פשוטה ומעל "מעיל" משובץ שחור אדום, בפנים שמתי צלליות חומות איילינר ומסקרה, מייקאפ, ברונזר ואודם חום- בורדו ונעלתי נעלי סופרסטאר שחור לבן של אדידס :)
ירדתי למטה שם ראיתי את עומרי רודף אחרי אביאור, כמו כל בוקר טיפוסי שלהם... "כמו ילדים קטנים אתם" אמרתי תוך כדי גילגול עיניים קצר ופונה למטבח לקחת את התיק שלי שיושב שם מאתמל - אני לא כזאת מסודרת בעיניין של בית ספר... זה נמצא בבית או בלוקר? הכל טוב! "טוב יאללה יא זין הולכים?" עומרי שאל כשהפנה את השאלה אלי ואת הקללה לאביאור "כן רגע" אביאור עלה למעלה ולקח את הסיגריות והתיק "יאללה הולכים" אמר ויצאנו לכיוון המכונית של עומרי.כל הנסיעה שמענו שירים "remainder"
(השיר למעלה-ה.הכותבת)
ושרנו זאת אומרת אני זייפתי והם ביקשו שאסתום, אבללל לא!
כשהגענו יצאנו מהמכונית והתקדמנו לבית ספר הענק "אביאור שומע תראה לה איפה המזכירות ושאף זין לא יגע בה" עומרי אמר והסתכל אליי "תמיד מה קרה לך" אמר ורק גילגלתי עיניים "בי קטנה" עומרי אמר נישק ללחיי והלך, אני ואביאור המשכנו למזכירות ושם נתנו לי ספרים מערכת והקוד ללוקר אחרי המזכירות אביאור היה צריך ללכת לחבר'ה שלו אז המשכתי ללוקרים לבד בתקווה למצוא אותם קודם, התחלתי לרחף בראשי ואחרי שניה הרגשתי את עצמי על הריצפה "תזהרי לאן את הולכת מפגרת" הנער עם העיניים השחורות אמר לי "סתום ת'פה לא ראיתי אותך" הוא היה ממש גבוה כשקמנו הוא היה כמו ג'ירפה...
באמת אליאור איך את לא ראית אותו? הוא כמו מגדל אור!!!"סליחה אני פשוט עצבני" "זה בסדר" החזרתי "רוצה לעשות סיבוב?" שאלתי "בואי" וככה העברנו כל הבוקר בסיבוב והכרות של שנינו למדתי עליו המון והרגשתי שאני מכירה אותו כבר שנים
נקודת מבט רון:
יואווו השפתיים האלה שדורשות שינשכו אותן, העיניים שאפשר רק לטבוע בהן, הגוף שלה, הביטחון שלה, הצחוק שלה, הקול שלה, והגובה שלה שגורם לך להסתכל למעטה,
קטנה שלי..
רון תשתלט על עצמך!
חמור!!!נקודת מבט אליאור:
כשסיימנו את הסיבוב היה בדיוק צלצול לשעה הראשונה אז הסתובבתי אליו ונתתי לו חיבוק והוא החזיר לי בנשיקה על הלחי מה שגרם לי לפרפרים בבטןן!!
הוא כזה חמוד כשמכירים אותו והעיניים השחורות האלה שמלאות במיסתורין, השפתיים הבשרניות שלו, הגובה כמו ג'ירפה שגורם לי להסתכל למעלה, השרירים הגדולים שלו בגודל של כדור באולינג והקעקועים המסתורים שאני רק רוצה לגעת בהם כל היום ולשאול עם יש להם משמעות, והקול שלו מהפנט...כשהגעתי לכיתה ראיתי את גל לידור וימית החברים הכי טובים שלי שאיתם אני תמיד נמצאת עומדים ליד השולחן ומדברים,
"אליאור" שמעתי את הצעקה של ימית וישר חיבקתי אותה ואחריה הגיעו גל ולידור "איך היה במקסיקו גל ?כל החופש האית שם.." "היה כיף" ענתה ואז נזכרתי שאחיו של לידור, אור נפצע בצבא במהלך החופש "איך אור?" "בסדר את יודעת מתאושש" החזיר הנהנתי אליו והתיישבנו והשיעור התחיל.
היום הסתיים ואני לידור ימית וגל החלטנו ללכת בערב למועדון ומתארגנים אצלי.
כשהגעתי למכונית של עומרי הוא ואביאור לא היו לידה אז חיכיתי 10 דקות ולפתע שמעתי "מחכה למישהו?" סובבתי את ראשי שמאלה וראיתי את רון "כן מחכה לאחים שלי ראית אותם איפה שהוא?" "לא אבל אני יכול להקפיץ אותך" "טוב" עניתי ונכנסתי למכונית של רון הנסיעה עברה בצחוקים ובכיף.
"תודה שהבאת אותי" "בכיף תמיד" ענה ורק גיחחתי יצאתי מהמכונית נופפתי לביי הוא החזיר לי חיוך ונסע...
"כשבאתי להכנס הביתה הטלפון שלי צלצל על הצד היה רשום עומרי אחי החתיך💖 עניתי "הלו" "איפה את?" עומרי שאל עצבני "בבית מה יש לך?" "מה יש לי מה יש לך אני מחפש אותך בכל הבית ספר ובחניה" " איזה יופי שנזכרת באחותך הקטנה איפה האית אדון אזולאי?" שאלתי בציניות "איפה את?" שאל מתעלם משאלתי "נכנסת הביתה" ותוך כדי שאני מדברת איתו אני נכנסת הביתה ולא מאמינה למראה עיניי "הלו את איתי?" "אליאור זה לא מצחיק" "מה קרה?" הוא שואל מודאג "את בבית?" "על תזוזי אני ואביאור בדרך" וניתק ואני אפילו לא תכננתי לזוז כי מה שראיתי שיתק אותי לגמרה....• • • • • • • •
אוהבת מלא 💘
YOU ARE READING
From the first time
Romanceהיי קוראים לי אליאור אזולאי, אני בת 16 ואני עולה לכיתה י"א . אחים שלי רוצים שאני יעבור לבית ספר שלהם כדי שהם ישמרו אלי וכל הבולשיט שהם מוכרים לי. יש לי עיניים ירוקות, ושיער חלק טבעי חום וצבוע לבלונד, רזה ומלאה במקומות הנכונים, אני מטר 1.58 כן נמוכה...