| פרק 4 |

2.2K 76 1
                                    

נקודת מבט אליאור:
כל החדר היה מלא בבלונים ורון עמד ליד המיטה שלו עם פרחים ודוב ביד הסתכלנו אחד על השני והתחלנו לצחוק "תודה יפה שלי על הכול אני אוהבת אותך מלא" אמרתי "גם אני אוהב אותך אורי שלי את לא מבינה מה את עושה לי כשאת צוחקת ושמחה..." ענה ונשך את השפתיים "תודה" אמרתי וחיבקתי אותו מפילה את הדוב הענקי והכבד על הריצפה ואת הקופסא עם השעון שמה על המיטה "אוקיי למתנות" אמרתי "זה בשבילך" אמרנו ביחד והתחלנו לצחוק "אני אתחיל" רון אמר והביא לי דובי ופרחים וקופסא שחורה לכחתי את הדובי והפרחים ושמתי בצד ופתחתי את הקופסא שם הייתה שמלה מדהימה וטבעת מהממת...:

:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"וואוו תודה חיימשלי" אמרתי ונישקתי לשפתיו

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"וואוו תודה חיימשלי" אמרתי ונישקתי לשפתיו... "עכשיו תורי" אמרתי והבאתי לו את הדובי הענקי ואת הקופסא עם השעון שכל כך רצה "וואוו חיימשלי תודה....זה השעון שכל כך רציתי" אמר בשמחה ורץ בכל הבית צחקתי כמו שלא צחקתי מעולם הוא מתנהג כל כך כמו ילד בן 5 "מה קורה יזין?" שמעתי את אחד החברים שלו שואל "תקשיב האישה שלי קנתה לי את השעון שחלמתי אליו כל השנה תתפוצץ עכשיו יא זין קפיץ" כשרון סיים לדבר עם החבר שלו קפצתי אליו לנשיקה סוחפת.... המילה האישה שלי עשתה לי משהו בלב וכל כך התרגשתי והסמקתי "יפה לך אדום" פתאום רון אמר והסמקתי יותר "אני אוהב אותך עגבניה שלי" אמר לי מסתכל אלי ונתתי לו מכה בחזה תוך כדי גיחוח...
אתם יודעים חשבתי על זה ואני חושבת שאני מוכנה שהוא יהיה הראשון שלי.
אני מרגישה שלמה עם ההחלטה שלי ופשוט קפצתי עליו כשהוא מחזיק אותי עם הידיים ופשוט נשקתי אותו משם כבר הרגשתי את עצמי על המיטה..."את בטוחה?" "הכי בטוחה"
ומשם העניינים התחממו...;)

נקודת מבט רון:
אני שוכב על המיטה כשלצידי האישה של חיי עם הראש על החזה שלי ונזכר בלילה הקסום שהיה לנו...
אני כל כך אוהב אותה ואני כל כך שמח שהיא רצתה שאני אהיה הראשון שלה
"היי אתה" פתאום שמעתי וראיתי את אליאור מסתכלת אלי חצי רדומה עם פרצוף מצחיק שלא יכולתי ופשוט התחלתי לצחוק "מה אתה צוחק" ואחרי המשפט הזה הרגשתי חבטה בחזה למרות שלא כל כך הזיזה לי החלטתי לשחק קצת;) "אאוו" התכווצתי "אתה בסדר?" ישר אליאור קמה ושאלה בלחץ והתחלתי פשוט לצחוק היא כזאת מתוקה "קקה אל תעשה את זה שוב" אמרה וקמה מהמיטה ויצאה מהחדר... הלכתי אחריה ותפסתי בזרוע שלה "מה קרה?" שאלתי "אני הולכת לצחצח שיניים ולהכין ארוחת בוקר" אמרה עם פרצוף כזה מתוק שפשוט רציתי לנשק אותה

נקודת מבט אליאור:
מה אתה עושה? שאלתי כשהוא הפסיק לנשק אותי "מנשק אותך?!" ענה "אבל עוד לא צחצחתי שיניים!" עניתי "לא אכפת לי אני אוהב אותך גם כשאת מסריחה" החזיר וחבטתי בחזהו תוך כדי ציחקוק..
אחרי שצחצחתי שיניים התחלתי להכין ארוחת בוקר כשלפתע הרגשתי יד מחסה את פי ומשהו קר מוצמד לראש שלי. ניסיתי להשתולל לאיש בידיים אבל לא הצלחתי לצאת מהידיים שלו. "בייבי מה את עו.." שמעתי את רון יורד במדרגות... "בן שרמוטה עזוב אותה" אמר כאשר ראה את הסיטואציה שבא אני נמצאת "הרבה זמן לא התראינו אדון בוזגלו" אמר האיש והתחיל לצחוק מה שעשה לי בחילה פתאום רון הוציא אקדח מהכיס האחורי של המכנס ופערתי עיניים גם רון שותף בעולם התחתון? "מקווה שלא הרסתי לך את הבוקר בוזגלו" אמר האיש "עזוב אותה פעם אחרונה אמרתי" רון אומר כשהוא ממשיך לכוון את האקדח לאיש שמחזיק אותי "הבוס אמר לי למסור לך שעם אתה לא תיתן לו את הדרום שלך הוא יתחיל לפגוע באנשים שיקרים לך ויתחיל בגברת אזולאי שאצלי בידיים" אמר האיש עם חיוך מרושע על השפתיים כשהוא מתחיל לחזק את האחיזה שלו ולהתחיל לנשק אותי בצוואר ופה כבר לא הצלחתי להחזיק את הדמעות שלי והן התחילו לזלוג להן החוצה... "בפעם האחרונה אמרתי עזוב אותה עכשיו" צרח רון כששם לב שאני מתחילה לבכות ושהוא מנשק לי את הצוואר ובחיי שפעם ראשונה שמעתי את רון צועק ככה... פתאום שמעתי בום בום, התחלתי לראות מטושטש ונפלתי לאדמה תוך כדי שאני שומעת צעקות במעומם...
ואז שקט...
שחור.

                   • • • • • • •
אוהבת מלא 💘

From the first timeWhere stories live. Discover now