1. Emily jde s Mayou za Spencer.
Emily: Spencer, tohle je Maya.
Spencer: Ou...
Maya: Jo, nová holka, co se nastěhovala do domu mrtvé holky...Nemůžu uvěřit, že jsem to řekla.
Spencer: Jo, taky nemůžu uvěřit, že jsi to řekla.
Maya: Myslím, že mně i Bradu Pittovi schází stejný čip citlivosti.2. Hanna s Monou stojí na chodbě ve škole a pozorují studenty, co prochází.
Mona: Okay, jsem naprosto pro plastiku prsou, ale když vidím tohle, chce se mi bučet.
3. Mona přijde pozdě na hodinu profesora Fitze.
Mona: Jdu pozdě?
Ezra: Ty jsi.... Mona, viď?
Mona: Správně, pane Fritzi.4. Spencer se potká s Ariou v
restauraci.Spencer: Ahoj. Chystala jsem se Ti napsat e-mail jakmile se dostanu domů. Jak divný byl ten oběd?
Aria: Na stupnici od jedné do deseti bych řekla.... Jedenáct.5. Spencer je na večeři s Melissou,
Wrenem a otcem.Melissa: "Kdo má víc?" Hrajete?
Wren: "Kdo má víc?"
Spencer: To je hra. Vy ji snad nehrajeme v posteli?6. Ben jede v autě s Emily a Mayou a ptá se na minulou noc, kdy Maya přespávala u Em.
Ben: Takže Mayo, když jsi teď u Emily spala, dostala ses s ní dál než já?
7. Hanna jde s Monou z nákupů.
Hanna: Vážně, jak krátké byly ty šaty?
Mona: Zní to úplně teple, ale kdybych tě někde viděla opírat se v těch šatech a v těch podpatcích, přemýšlela bych, že bych do Tebe šla.Tak nová kapitolka.
Určitě lajkujte, komentujte a já se na Vás těším u dalšího dílu 1x03.
Pa
-Katt <3
ČTEŠ
Vtipné hlášky z Pll.
De TodoTy nejlepší a nejvtipnější hlášky z Pretty little liars (česky Prolhané krásky). + obrázky a moje názory. <3