Ten poradnik nie jest po to żeby nauczyć was jak poprawnie rysować, tylko są tu umieszczone pewne sugestie/rady, dzięki którym może będzie wam łatwiej. Pamiętajmy, że każdy rysuje jak chce, jedni ładniej inni trochę inaczej, ale cokolwiek narysujesz z własnej ręki (nie ściągać od innych!) bądź z siebie dumny, że to właśnie TY narysowałeś! Powodzenia!
1.Przygotowanie
A winc tak
bierzesz ołówek, gumkę do mazania, kilka kartek i świadomość iż za pierwszym razem nic nie wychodzi xD (znaczy tam zależy oczywiście)2.Brak pomysłu?
Hm tu właśnie zaczyna się proces 'co ja mam narysować?', który może trwać wieczność...
Wtedy porozglądaj się po pokoju, trochę pomaga. A jeżeli nadal nic, idź pooglądaj na YT jak ktoś inny rysuję, zobacz też jakieś twoje ulubione rzeczy/osoby/cokolwiekcolubisz w grafice.3.Zaczynamy
Ok, rzecz prosta. Masz pomysł, bierzesz ołówek i rysujesz... Ale co jeżeli nie wiesz jak to narysować? Wtedy nie stresuj się myślą 'to mi nie wyjdzie' tylko weź 1 kartkę. Narysuj na niej to co chcesz narysować, ale za pomocą szkicu. Popuść fantazję! Rysuj grubą kreską, obojętnie jak chcesz, a gdy uznasz, że 'no właśnie jakoś tak ma to wyglądać' weź 2 kartkę. Możesz położyć ją na tę pierwszą, albo obok żeby mieć lepszą widoczność. Rysuj teraz kontury, nie musisz się jeszcze bardzo starać. Dobra gdy kontury narysowane, weź 3 kartkę. Tę 1 możesz już gdzieś odstawić. Czas umieścić etap końcowy na niej!
4.Zakończenie
Teraz popatrz na swoje dzieło i bądź z siebie dumny, nieważne jak wyszło: dobrze, czy źle. Praktyka czyni mistrza!
Rysuj jak chcesz i nie poddawaj się gdy coś ci nie wyjdzie :3 zamiast tego, dojdź do tego co nie wyszło i popraw technikę rysowania w następnym swoim dziele!5.Etap 'album'
Po jakimś czasie spójrz na swoje stare rysunki i na te nowsze. Gwarantuje, że uśmiech na twarzy się pojawi!
No, to tyle! Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam x3
Życzę udanego rysowania! <3***
Gwiazdko zostaw jakiś znak po sobie!
CZYTASZ
Moje Bazgrołki ♥
De TodoRysunki i komiksy mojego autorstwa♥ każdy nowszy coraz lepszy xD Zamówienia przyjmowane z rozkoszą!! X3 *Uwaga!* Ryzyko dostania cukrzycy!