Днес е прекрасен, слънчев, летен ден. Всичко наоколо е свежо и зелено. Остават няколко дни до лятната ваканция. Но не само това, след около 2 месеца децата за първи път ще прекрачат прага на училището. Ще започне един нов етап в живота им.
Вратата на стаята се отваря и с цялото си величие, много стилна и грациозна влиза госпожа Джонсън.
- Съберете се деца! - провиква се тя.
- Елате и седнете тук пред мен на килима! Да точно тук, Том! Днес ще си поговорим за семейството. Кой е част от семейството ни? Коя е мама? Кой е тати? Имаме ли братя или сестри? Обичаме ли членовете на нашето семейство? И така нека започваме! Погледнете към картинката на това семейство. Кого виждате там?
- Момченце, момиченце, бебе, майка и баща. - казва Майкъл.
- Добре, чудесно. - поощрява го госпожата.
- Хайде сега, всеки един от вас да разкаже за своето семейство! - госпожа Джонсън подканя децата.
- Нека аз! Нека аз! - провиква се Майкъл.
- Добре, Майкъл! Виждам, че днес имаш голям ентусиазъм и явно има какво да споделиш с нас по темата. Нека започнем от теб!
- Всяко семейство има майка и баща... - започва Майкъл.
- Не всяко! Аз имам само майка. - прекъсва го Скарлет.
- Моля те, Скарлет, не прекъсвай Майкъл! Ще дойде и твоя ред и ще може да разкажеш.
- Аз имам майка, баща и батко. Щастлив съм, когато мама и тати не се карат. Понякога мама много ядосва тати, но когато не се карат всичко е чудесно. - казва Майкъл.
Госпожа Джонсън знае за семейните и поведенчески проблеми на децата от групата си и не случайно иска да чуе и тяхното възприятие за семейство. Разказите на родители е чувала вече милион пъти. Приятно изненадана е, че Майкъл проявява първи желание да участва в темата, защото знае, че той, майка му и брат му са жертви на домашно насилие.
- Ами твоя батко? Ще ни кажеш ли нещо за него? - пита тя.
- Аз го мразя. Той ме бие и не иска да играе с мен. - отговаря Майкъл.
Госпожа Джонсън не е учудена, че брат му копира поведението на бащата и се отнася по същия начин с малкия Майкъл. Не е необичайно деца жертви на домашно насилие, да проявяват същото поведение върху своите братя и сестри или деца от детската градина.
أنت تقرأ
НеЗависим
روحانيات#2 в категория 'Spiritual' за 20 и 21.05.2017г. #4 в категория 'Spiritual' за 16, 17, 18 и 19.05.2017г. #6 в категория 'Spiritual' за 14 и 15.05.2017г. Коя от двата вида зависимости е по-страшна? Физическата или психическата? Коя е по-саморазрушаващ...