idee primită de la CrazyLu_Smoker ❤
suntem generația
tehnologiei, care nu știe cum se simte înțelegerea unui prieten și care a uitat senzația unei întâlniri cu prietenii.
hm, deci ăsta e sentimentul pe care îl ai când termini o carte. nu mai vreau să-l simt vreodată.
consider că prin cartea aceasta m-am apropiat de voi, iar voi de mine (mai mult sau mai puțin) și îmi este foarte greu să cred că s-a terminat. vă mulțumesc pentru sprijinul vostru, pentru faptul că ați votat această carte și că mi-ați dat atât de multe idei care mi-au fost atât de folositoare.
vouă trebuie să vă mulțumesc. celor care și-au pierdut timpul citind această carte și celor care au votat și comentat. celor care și-au pus ideile în cuvinte, celor care și-au făcut publice ideile. vă mulțumesc vouă, celor care ați avut curajul de a da masca jos preț de câteva secunde, cât ați tastat propunerea. eu am fost un simplu mesager a unor suflete care au înțeles că această generație nu e generația cea neînțeleasă și cea complicată, ci una dintre cele mai minunate generații (nu în toate privințele, bineînțeles). sunteți minunați și mi-aș dori în clipa asta să vă îmbrățișez strâns în brațe, să îi mulțumesc fiecăruia dintre voi în parte pentru ce a făcut. între timp ați devenit prietenii mei, nu simpli oameni care-și exprimă gândurile într-un mod atât de poetic și totodată atât de simplu. încă nu-mi vine să cred că ne despărțim (spun asta de parcă aș fi pe moarte). sunteți niște cititori minunați și mă bucur că am avut ocazia de a vorbi cu voi și de a vă citi părerile. aveți grijă de voi în continuare și iubiți-vă mai mult ca oricând, pentru că meritați mult. vă ador.
n-aș spune că ne vom întâlni la celelalte cărți. probabil voi lua o mică pauză pentru că urmează examenul și trebuie să mă pregătesc măcar acum, pe ultima sută de metri. garantez totuși că ne vom întâlni cât de curând posibil, căci mi-ați lipsi atât de mult dacă aș sta departe de voi atât de mult timp. râd. wattpad-ul a a ajuns pentru mine un site pe care simt că pot vorbi despre orice, pentru că majoritatea dintre voi mă înțelegeți. un motiv în plus pentru a vă mulțumi. sunteți geniali. aveți grijă de voi, dragilor ^^