-1

21 2 0
                                    

"Başak dikkatimi dağıtıyorsun"

İsmini duymasıyla bakışlarını karşısında oturan Elif'e çevirdi.
Hala anlamamıştı neden bahsettiğini

"Kalemi diyorum masaya vuruyorsun yavrum yapma dikkatim dağılıyor "

Haftaya yapılacak Staj elemeleri o kadar aklını kurcalıyordu ki kalemi masaya vurduğunun farkında bile değildi.

"Dalmışım ya kusura bakma " dedi sesinin kısık çıkmasına özen göstere rek.

Düşüncelerini kenera bırakıp derse odaklanmaya karar vermişti ki kütüphaneye girmeden sessize aldığı telefonunun yanıp sönen ışıklarına ilişti gözleri." evimin direği arıyor "
Hızlıca kitaplarını çantasına koyup toparlandı.

Karşısında oturan Elif'in yanağını çimdikleyerek gülümsedi
" Bolca çalış minik Elif'imiz ben kaçıyorum "

Elif eline vurdu " Dikkat ette minik Elif'iniz sizi dövmesin "

Kocaman gülümsedi ve Onu umursamıyormuş gibi yaparak kütüphaneden çıktı.

Tekrar titremeye başlayan telefonu bir çırpıda açarken bir yandan da açılan bağcığını bağlıyordu

"Buyur evimin direği olmayan çocuklarımın anası "

" Nerede kaldın kızım sen Ekim okuldan geldi ablam nerede deyip duruyor geliyorum diyeli 1 saat oldu "

"Yeni çıktım kütüphaneden geliyorum yoldayım " dedi elindeki telefonu arabalara doğru tutarken
"Bak duyuyor musun "

"Iyi iyi bekliyoruz gelirken kola ve cips al film gecesi yapalım ağlamam lazım bugün "

" delisin biliyosun dimi Kevser ? "

" Sen gel ben sana deliyi göstericem.Baharatlı al ! "

 Tebessüm etti Başak ;
" hakikaten deli bu kız "

-------

Yere biriken peçetelerin üstüne basmamaya dikkat ederek kendini koltuğun köşesine attı. Yanında hüngür hüngür ağlayan Kevser'e bakarak ;

"Ben her ay bu durumu çekmek zorunda mıyım ya ? "

"Zorundasın Başak ya niye kimse beni anlamıyor sevdiğim ünlü sevgili yapmış diyorum zaten penguenler için üzülüyordum bide bu çıktı başıma "

"Hadi en sevdigin ünlünün sevgilisi oldu artık seninle evlenme şansı kalmadı anlıyorum ama Penguenlere niye üzülüyosun ya ? "

"Başak " dedi Kevser koltukta toparlanıp yüzünü genç kıza çevirirken "penguenlerin yaşadığı yerler hiç sıcak olmuyormuş biliyor musun "
Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı

" Sabır ya onların doğası bu tabiki sıcak olmayacak "

"Sus ya ruhsuzsun sen siz Doktorlar hepiniz böylesiniz kesip biçmenizden belli insanın azıcık midesi kalkar "

"Kevsercim sırf hormonlarına saygı duyduğumdan ses etmiyorum özel günlerinde seni evden atmamı istemiyorsan yatmadan buraları topla ben uyumaya gidiyorum "

Dedi peçetelerin arasından sıyrılıp odaya geçerken.Koridorun sonunda sağdaki Oda Başak ve kardeşinindi çift kişilik yatak fazlaca kitap ve gardolap dışında sade bir odaydı.yatağın üzerinde birkaç tane renkli yastık ve yastıkların renkleriyle aynı tonları taşıyan bir iki de çerçeve..

Hala HayattayızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin