Follow

193 24 16
                                    

Vampir olduğum için, hayat bana çok kolay geliyor. Sürat, zıplamak, renkli gözler, sivri dişler. İstediğim zaman dişlerimi çıkartabilir, gözlerimi kırmızıya çevirebilirdim. Ben safkan bir vampirdim. Diğer vampirler benim vampir olduğumu anlamaz. Bu benim özelliklerimden biri. Böylece onları tuzağa çekmeme kolay olur.

Vampir olduğum halde Üniversite'ye gidiyordum. Ve yaz tatiline girmemize 2 ay dan az bir süre kalmıştı. Mezun oluyordum. Ama mezun olduktan sonra iş bulmam gerekiyordu. 

Araba kornası yüzünden yerim de zıpladım. Az kalsın araba çarpacaktı! "Gerizekakılısın, Minlee." kendime hem kızıyor, hem de yürüyordum. Üniversitenin bahçesine girip binaya doğru yürümeye başladım. Binaya girip duraksadım ve cebimden ders programını çıkardım. İlk ders İngilizce'ydi. İngilizce'yi severdim. Dersin olduğu sınıfa girdiğimde de Sınıfta sadece 7 kişi vardı. Ve bu tipleri daha önce görmemiştim. Yeni kaydolmuş olmalılardı. Ama kim okulun kapanmasına yakın kayıt olur ki? Çanta mı ikinci sıraya attım. Sıralar giderek tepeye doğru yükseliyordu. Klasik üniversite stili. Gözlerimi çocuklara çevirince onlarında bana baktığını gördüm. Ahh, Tanrım.. Hele bir tanesi o kadar yakışıklıydı ki! Tamam, hepsi yakışıklıydı ama benim dikkatimi o çekmişti. Uzun boyluydu ve saçları gözüne giriyordu. Hepsi bana baktığı için rahatsız olup uzun düz siyah saçlarımı önüme aldım.

" Önünüze döner misiniz? Bana bakmanızı istemiyorum." Onlara hitaben konuştuğum da önlerine dönmüşlerdi. Onların vampir olduğunu anlamıştım. Büyük ihtimalle beni akşam yemekleri olarak görüyorlardı. Sinsice gülüp önüme döndüm.  Zil çalıp içeri öğrenciler doluştuğunda, Dekan Ull içeri girdi.

Gün öyle böyle geçtiğinde Üniversite den çıkmış eve doğru yürüyordum. Güneş olmasa daha iyi olurdu ya, neyse. O yedi gerizekalı da peşimden geliyordu. Duraksayıp onlara döndüm. Onlar da durup bana bakmaya başladılar. " Beni mi takip ediyorsunuz? Kanımı mı içeceksiniz ne yapacaksınız? " dedim sahte bir korkuyla. Saçları hafif pembemsi ve kısa boylu çocuk konuştu. " Evet ya, nereden bildin? " dedi. Aynı zamanda sırıtıyordu. Kısa boylu çok tatlı başka bir çocuk bana yürümeye başladı ve dişlerini çıkarıp tısladı. " Biz vampiriz güzellik. Sadece bir gıdım içeceğiz, o yüzden rahat dur."  Gülümsedim ve bende dişlerimi çıkarıp tısladım. Aynı zamanda gözlerimi kırmızıya çevirmiştim. "Beni takip etmekle çok büyük bir hata yaptınız. Bakalım kim kimin kanını içecek? "

Vampire's Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin