Ma trezesc si primul meu gand duce la Anais. Ma duc in camera ei si vad cum doarme.Parca il vedeam pe Yanis dormind. Seamana atat de mult cu el. Ma intreb,daca ar fi stiut de ea cum ar fi fost. Poate ca era langa mine si era totul mai usor,dar nu mai conteaza. Amira ma tot bate la cap sa ii zic dar nu cred ca trebuie.Si uite a si sosit..
-Neatza Amira!
-Neatza Cybele!
-Anais?
-Inca doarme!
-Ok tiam cumparat ce miai spus ieri.
-Ok ms!nustiu ce mas face fara tine.
-Poate ca si Yanis tear ajuta.
-O,nu iarasi incepi?!
-Da,ar fi bine sa ii spui,gandestete in ultimul timp sasa te tot intreaba anai ca ea dece nu are tata. Sau mai ai o alta obtiune explicai dc iai parasit tatal,sigur te va "intelege"
-Ha ha ce amuzant. Poate odata ii voi spune dar acum nu cred ca e timpul.
-Si cand crezi ca va fi?Yanis trebuie sa afle ca are o fetita asa de dulce. Tie tiar fi placut sa iti ascunda cineva un lucru asa important?
-Nu ,dar totusi ma inselat.
-Mda,nici nu lai lasat sa iti explice.
-Ok,ok e prea dimineata...lasama.
-Eu te las dar gandestete la ce tiwm spus.
-Ok....
Si o vad pe anais indreptanduse spre mine..
-Neatza printeso!
-Neatza mami.
-Cum ai dormit?
-Bine mami. A visat asa flumos.
-Si ce ai visat iubirea mea?
-Am visat ca am fost in palc cu tine si cu un tati. Nu ili vedeam fata dal a fost asa flumos. Mia cumpalat indetata .
In acel moment se uita Amira la mine.
-Bine printeso,sa iti faca mami lapte cu cacao ?
- Daaaa...
Dupa ce sia baut laptele cu cacao si sia mancat clatitele am duso sa o imbrac si am plecat in parc.
In acel timp in la Yanis.......
Ma trezesc si primul gand ma duce la ea... da la Cybele. Imi aduc aminte cat neam iubit, oare unde a mers,oare dece nu pot sa o uit.Se spune ca prima iubire nu se uita,dar chiar asa ?! Si imi suna telefonul.....
-Neatza iub
-Neatza iubi
P.s vb cu prietena mea Kristine.
-Ce faci azi ?
-Nu stiu inca
-Iubi dar ne mai intalnim inainte sa pleci in Anglia asai ?
-Da,ma duc poimaine,dar maine ne intalnim.
-Ok mali vb pa,te iubesc
-si eu pa.
Stiu caa nu e frumos sa minti dar mno... nu pot sa ii zic ca nu o iubesc pe ea si nici pe alta numai pe Cybele pe care poate ca nu o voi vedea niciodata. Drgeaba am tot cautato ca mama ei nu mia spus unde e sau dc a plecat. Nici macar nu am putut sa ii zic nimic. Nu a fost adevarat ca am inselato,dar si ea e de vina. Dc a crezut asa cv ?!
CITEȘTI
Gravida la 16 ani
Teen FictionEste o poveste care prezinta o poveste de dragoste dintre doi adolescenti care trec print multe pana ajung sa fie fericiti. Acestia au si o fetita foarte draguta. In ciuda faptului ca toata lumea va incerca sa ii desparta ,ei in sfarsit vor fi fe...