Din perspectiva lui Yanis...
A venit seara.Cum să fac sa dorm cu ea?!
-hai te log Cybelle ,lasă-mă sa dolm cu tine!!!(voce de copil)
-am un copil nu îmi mai trebuie unul😂
Din perspectiva lui Cybelle..
Se uita la mine așa pervers.....
-păi și ce crezi că o las eu pe fetița mea să crească singură fără frați sau surori?
-păi daca vrei căutați una la care sa ii faci copii și o să aiba.
-aham,și dacă îți fac ție vreo 3?
-mie?!😂mă vezi că iarăși visezi cu ochii deschiși. Noi suntem doar prieteni.
-mda,prieteni care se iubesc și au un copil
-da cam așa
- știi că tocmai acum ai recunoscut că mă iubești?!
- ăă,stai nu,adică da dar nu ca pe iubit ci că pe un prieten.
-mda,sigur...😉😏
-ok crezi ce vrei oricum diseară încuie ușa și nu intri
-păi știi mă învățat cineva că dacă nu găsești ușa deschisă intri pe geam
-haha ce amuzant bine că tu ții minte tot.
-cam așa.😂 Mai ții minte cum ai căzut atunci ??
-mda că ai închis ușa și jurnalul meu a fost la tine 😒
-ok hai că mă duc să îmi fac patul😞
-ok dute😁
Mai târziu...
Nu pot dormi...Mă duc să văd dacă Cybelle doarme ... Intru in cameră și asta văd ..Mda nu sa schimbat deloc. A adormit iarăși așteptându-mă. Mă duc și o ridic în brațe și o pun cu capul pe pernă. După 5 minute m-am pus lângă ea și am tras-o spre mine. Am îmbrățișat-o tare și am adormit.
Din perspectiva lui Cybelle...Mă trezesc și îl văd pe Yanis.Ce caută Yanis aici ? Nu contează mă mai prefac puțin că dorm după ce sa trezit il cert. Îmi place situația asta atât de tare. Aș putea sta așa toată viața. Eu,el Yanis.....mda ar fi foarte frumos dar nu,il mai chinui putin înainte să ne împăcăm, deși mie atât de dor să mă trezesc lângă el,să mă sărute somnoros......
CITEȘTI
Gravida la 16 ani
Ficção AdolescenteEste o poveste care prezinta o poveste de dragoste dintre doi adolescenti care trec print multe pana ajung sa fie fericiti. Acestia au si o fetita foarte draguta. In ciuda faptului ca toata lumea va incerca sa ii desparta ,ei in sfarsit vor fi fe...