12.

1 1 0
                                    

Ve svete lodi dopravi se nic, co souvisi s posadkou nebo plavidlem, neobejde bez mistniho lodniho agenta. Agent oci a usi a ruce majitele nebo najemce lodi, by mel byt tim kdo zajisti povoleni k opusteni pristavu. Viplout tajne bez jeho vedomi, jako se chystali dnes, znamenalo proklouznout za zady toho komu lod patrila. A jelikoz se agentovi vihnuli tak potom bez legalniho duvodu tajne pasovali zbrane do pristavu. Anglie jako jedna z mala zemi povolovala prepravu zbrani a dokonce melo zavedene postupy, jako pomoci namornim bezpecnistnim tymum ktere potrebivali prepravu z letiste do pristavu. To byl jeden z duvodu, proc se Louis rozhodl zridit si zakladnu v Anglii – zakony zeme mu usetrili logisticke problemy, naklady na udrzovani miniaturniho zbrojniho skladu v mezinarodnich vidach a setkavani se s klienty na mori. Obnaselo to sice poplatky, papyrovani, cas a vidaje, nic vsak doposud nepredstavovalo problem, a presto dnes v noci Louis vinalozil veskerou snahu, aby se vihnul zakonemu postupu. To vivolalo otazku: Jestlize jejich ozbrojeny doprovod neplati ten, kdo lod vlastni a zvodpovida za naklad, tak potom kdo a proc? Louis se svim tymem sice nebil tak drahy jako nektere vetsi a znamejsi namorni bezpecnostni spolecnosti, levny ale nebyl. Vedouci vuz pokracoval na konec nabrezi, zastavil zhruba uprostred posledni lodi a Liam, ktery  jel testne za nim zaparkoval vedle. Nakladni lod bila vetsi , nez Harry predpokladal, mohla mit sest az sedum tun, asi stopadesat metru na delku. Lod sedela nizko ve vode a mezi carou ponoru a horni palubou nemohlo bit vic  nez pet metru. Na prvni pohled se zdalo, ze jde o starou, nebo zanedbavanou lod.
Harry vistoupil z auta a spolece s ostatnimi se vindal zavazadla. Po mustku jim  prisel naproti kapitan a nekolik clenu posadky je pozorovalo z paluby. Kapitan byl maly a podsadity, s uctihodnym pupkem. Styles odhadoval, ze nekde v jeho minulosti figuruje armada ………

One Direction 🔫⚓[pokračuju]Kde žijí příběhy. Začni objevovat