Locked in his heart

31 0 0
                                    

Dragostea...un cuvant simplu dar cu o semnificatie mare.Fiecare dintre noi percepem iubirea in diferite moduri,dar pentru mine dragostea nu mai exista.De ce?Vreti sa stiti?Ok o sa va spun...De fiecare data cand ma indragosteam si eram cu capul in nori cineva stia sa imi zdrobeasca sufletul si sa sufar... pana intr-o zi cand mi-am inchis toate sentimentele si am devenit o alta persoana. Am devenit o fiinta rece.insensibila,indiferenta...pur si simlu am inceput sa ma joc cu sentimentele baietilor...ce mai...imi faceam de cap pana intr-o zi cand l-am cunoscut pe el...Asta s-a intamplat acum ceva timp....Pana el m-a parasit si am devenit din nou eu dar era o varianta mai noua si inbunatatita...asa am continuat vreo 2 ani...pana a intervenit mama si m-a trezit la realitate.Am reflectat asupra trecutului,prezentului si viitorul meu..si ce vreau sa fac sau ce sa vreau sa devin cum as putea sa imi construiesc o viata minunata...si tot asa pana am decis: vreau sa fac psihologia .Deci e timpul sa ma prezint:Buna eu sunt Carla Grayson am 17 ani si asta e viata mea.

Momentan locuiesc intr-un apartament inchiriat in centrul orasului cu cea mai buna prietena a mea Dany.Cu ea m-am decis sa imi construiesc o noua viata.Dany este o tipa inteligenta care are multe visuri si idealuri.Este o persoana calda, linistita.Are par saten deschis spre blond,lung si drept...ce mai are un par superb:trasaturile fetei sunt fine.ochii ei sunt mari si caprui...nasul ei este foarte finut si buzele ei sunt de un roz impecabil .Corpul ei...hmmm e foarte voluptoasa.

Din punctul meu de vedere eu cred ca sunt o tipa ok.Sunt inalta , slaba cu parul lung , drept, de un saten inchis, am ochii verzi , sunt in zodia pesti.Si povestea mea incepe asa....

Locked in his heartUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum