După ce Alex a ieşit, mă schimb în tricoul lui.Mă bucur că i-am spus de Anda.Când eram la petrecere Anda a venit la mine, m-a ameninţat şi m-a jignit spunându-mi că va face tot posibilul să mă despartă de Alex si tot felul de chestii cam ciudate, dar o nebună tot nebună rămăne.Nu am vrut să îi zic lui Alex atunci, la show, nu avea rost să îi stric ziua.Îmi place de el, mă simt bine când e în preajma mea, e dulce, atent, tandru, grijului.Chiar dacă ne cunoaştem de puţin timp am încredere în el şi ne simţim de parcă ne ştim de o viaţă.Defapt cred că e dragoste la prima vedere.
-Carla, te-ai îmbrăcat?strigă Alex, dar eu deja eram în pat.
-Daaaaa.
-Ştii...mi-a plăcut de tine în sera asta...ai fost liniştită....m-a bufnit râsul când am auzit asta...
-Ehehehe...tu crezi că ma comport ca o nebună peste tot?Ce zici dacă mâine mergi la mine să îi cunoşti pe ai mei....adică, nu vreau să grăbesc lucrurile dar aşa simt eu că vreau să fac sau ceva de genu...
Atunci el vine în pat lângă mine şi mă îmbrăţişează şi mă sărută pe frunte.
-Bineînţeles că vreau.
-Eşti un dulce-Şi îl sărut lung şi apăsat.Am stat în pat îmbrăţişaţi şi povesteam întâmplări din viaţa noastră, până când pe la 8 dimineaţa Alex a adormit după care am adormit şi eu.
M-am trezit pe la 5 după-amiaza,Alex nu era în pat, probabil s-a trezit mai devreme.La un moment dat intră în cameră cu o cană mareee de cafea.Atunci eu strig fericită:
-Coffeeeeeee!!!Mulţumesc iubire! Şi îl sărut dulce dulcee dulceee pe buze.
-Ce frumos e să dorm cu tine, mai ales când tu dormi iar eu te privesc.
-Alex citeşti cumva romane de dragoste sau poezii?
-Nu, de ce?
-Nu, cred că ai fost poet în viaţa ta anterioară.Când a auzit asta a izbucnit în râs.
-Ţi-am zis că eşti o dulce?
-Nu, nu mi-ai zis...până azi.Şi încep să râd.
-Eşti o dulceaţă de ....
-Vişine, cireşe, struguri?
-Ce?
-Dulceaţă de?se uita la mine uimit şi îl bufneşte râsul.Se apropie de mine şi mă sărută....
-Nu dulceaţă , vroiam să îţi zic iubire.În acel moment îi încojor gâtul cu braţele şi îl trag spre mâine.
-Şi ce vroiai să îmî zici iubire?
-Până îţi termini tu cafeaua cafeaua eu fac, eu fac un duş, mă îmbrac şi mergem la tine nu?
-Ok, dar Dany?Unde e?
-Doarme bot în bot cu Lucian.
-Ar fi drăguţ ca ei să fie împreună.
-Ar fi foarte bine, Lucian m-a înebunit cu Dany în sus, Dany în jos.Şi a plecat la baie, între timp eu îmi termin cafeaua şi mă îmbrac, chiar dacă nu aş vrea să îmi mai dau tricoul lui jos de pe mine.
În aproximativ o oră ajungem şi noi acasă la mine.Le-am făcut cunoştinţă părinţilor mei cu Alex.Mamei ia plăcut mult de el, pe când tata avea o lungă listă de întrebări pentru Alex, pe care se părea că nu îl deranjau deloc.S-a terminat şi ziua aceasta.Ceasul era 8 seară şi Alex trebuia să ajungă acasă.Îl conduc până jos în faţa scării.
-Îmi plac părinţii tăi.
-Mă bucur.Şi el se apropia încet de mine după care m-a luat în braţe şi m-a sărutat, după care se urcă în maşină şi pleacă.Mă duc în casă, fac o baie şi mă pun în pat.Vine mama la mine şi am început să povestim până la 12 noaptea.Chiar dacă părinţii mei sunt plecaţi mai tot timpul dar când sunt acasă mă simt foarte bine cu ei , întotdeauna pot vorbi cu ei şi în acelaşi timpsunt şi înţelegători.A doua zi m-am dus la şcoală,Dany nu era, presupun că era cu Lucian ...scot telefonul şi o sun...nu mi-a răspuns.O să trec după şcoală pe la ea.Ies în pauză să fumez o ţigară după sala de sport , când ajung acolo....surpriză....Radu era cu scorpia rosşcată, Flavia...se sărutau.Omg...idiotul !Vroia doar să se joace cu sentimentele Danei...Mă duc spre ei furioasă la maxim, O iau pe roşcată de păr şi o dau la o parte şi îi trag o palmă lui Radu.Acesta rămâne uimit de gestul meu, scorpia ţipa la mine ca o nebună.Mă uit la ea cu o privire care ar fi putut să o ucidă şi plec.Ovidiu a văzut toată scena şi alerga după mine.